Pagina's

dinsdag 18 oktober 2011

NOTD: Make it ultimate pink and golden!


Afgelopen vrijdag liet ik jullie een aantal nagellakjes zien van Essence Colour&Go. Vooral 'Ultimate Pink' viel erg bij jullie in de smaak. Vooruitzienend dat ik ben,... had ik het natuurlijk al gedragen en gefotograveerd! Mijn nichtje van 7 vondt het ook een geweldig nagellak en keek tijdens een oppasmiddag een aantal keren verlekkerd naar mijn nagels. Roze is echt een kleur voor elke leeftijd! :-) Ik kan er nooit genoeg van krijgen, net als glitters... Daarom leek het mij ook leuk om de roze nagellak te combineren met het gouden nagellakje 'Make it Golden'.


Make it golden!


Op de bovenstaande foto kan je goed zien dat 'Make it golden!' een gouden shimmer, een kleinere hexagon en een grotere hexagon bevat. Ik vind het echt een leuk effect, zeker in combi met de fel roze kleur.

Essence Colour&Go is te koop bij Kruidvat.