Pagina's

donderdag 27 oktober 2011

Makeup challenge day 2: How did you learn to put on make-up


Vooral via YouTube heb ik geleerd hoe je make-up het beste aanbrengt. Ik zocht dan gewoon naar "tutorials" en kreeg een hele lijst. Veel YouTubers volg ik nog elke week.

YouTubers waar ik veel van geleerd heb zijn:
Michelle Phan
TiffanyD
Pixiwoo
MakeupGeektv
(Deze namen kan je in het zoekbalkje op Youtube intypen en dan krijg je een hele lijst).

YouTubers die ik later heb ontdekt zijn:
Nikkietutorials
Pursebuzz
Lisa Eldridge
Vintageortacky

Op een aantal beautyblogs heb ik ook veel tips geleerd. Beautygloss.nl en Girlscene.nl zijn de eerste blogs die ik begon te lezen. Later kwam daar Misslipgloss.nl en Temptalia.com bij. Nu lees ik per dag super veel beautyblogs. Er komen ook steeds meer bloggers bij. Super leuk! Vooral op YouTube heb ik veel geleerd. Je ziet dan hoe het moet en welke technieken mensen gebruiken.