Pagina's

dinsdag 4 oktober 2011

DIOR 1 Couleur: Ultra Violet


Tijdens mijn supriseparty kreeg ik een cadeaubon van de DA. De dag erna ging ik met mijn moeder lekker winkelen. Ik nam mijn DAbon mee en toen ik in de DA binnen stapte,.... WAS ER SALE! Yeah! Allerlei high-end producten met 50% korting. Mijn dag kon niet meer stuk. Ik besloot om deze mooie Dior oogschaduw mee te nemen.




Ik heb gekozen voor een mooie zwart/paarse kleur. Deze kleur had ik namelijk nog niet. De oogschaduw heeft super mooie rood en blauw glitters, die je ziet als er licht op valt. De oogschaduw komt in een prachtige oogschaduwdoosje! De zilveren CD (Christan Dior) zijn in blauw doorzichtig plastick gegoten, wat een heel leuk effect geeft. De oogschaduw is goed gepigmenteerd en heeft een zacht structuur. Een beetje cremig misschien, beetje moeilijk te omschrijven.
Glitters!




Geen super scherpe foto, maar hier zie je mooi de glitters. Foto gemaakt met flits.
De swatches zijn zonder basis gemaakt. Kan je nagaan hoeveel pigment het oogschaduw bevat. In koel licht lijkt de oogschaduw een zachte zwart kleur, wat ik eerst wel jammer vond. Ik had verwacht dat de glitters lekker extreem zouden zijn.. Achteraf vind ik dit wel beter, zo is de oogschaduwkleur bij meerdere oogschaduws te combineren. De oogschaduw bevat 2,2 gram oogschaduw. De Dior 1 couleur oogschaduw kost € 27,50, maar ik betaalde in de sale bij DA € 13,50.  :-)