Pagina's

zaterdag 29 oktober 2011

Day 4: Do you like wearing foundation? What's your color?


Dag vier van de "make-up challenge". Volgens mij kunnen we het woord "Challenge" misschien beter vervangen voor "interview". Vraag vier op dag vier: "Do you like wearing foundation? What's your color?" Misschien niet zo'n heel interessante vraag. Ik draag graag foundation. Het geeft een mooie egale basis voor de verdere make-up. Soms heb ik periodes dat ik een gave huid heb, dan draag ik liever hier en daar een consealer en laat ik de foundation links liggen. Het liefst draag ik een foundation die goed dekkend is, die olie-vrij is en een semi-matte finish heeft. Ik heb een paar favoriete foundations o.a. de Catrice photofinish foundation. Ik heb al een behoorlijke tijd in de planning staan om mijn foundations te reviewen, maar op de een of andere manier beland dit altijd onderaan mijn "To do list". Ik moet mij er echt toe zetten en ben de afgelopen week zeer kritisch wezen kijken naar mijn foundation(s). Ik beloof dat de review(s) binnenkort online komen. Daarom ga ik er hier verder niet op in. Meestal heb ik de lichtste of een na lichtste foundation die er is met een gele ondertoon.