Pagina's

dinsdag 11 oktober 2011

Essence Colour and Go!.... Irreplaceable


Vandaag een artikel met weinig woorden, maar lekker veel foto's. Afbeeldingen zeggen meer dan woorden,... toch? Zo als ik al eerder in een het "Essence I Love.." artikel schreef heeft Essence veel nieuwe producten toegevoegd aan het assortiment. Dit nagellakje is ook een nieuwe aanvulling. Wat mij betreft is hij 'Irreplaceable'...



Het lakje heeft een licht grijze nude kleurtje met gouden shimmer. Erg mooi! Je nagels lijken mooi verzorgt. Het nagellakje bleef bij mij 3 dagen zitten, met basecoat en zonder topcoat. Best lang toch? Het lakje dekte prima in 2 lagen. Kijk mee naar de foto's in de zon (Zucht) en in de schaduw genomen...






Ik ben er erg blij mee! Mooi trendy kleurtje, blijft lang zitten, dekt goed en heeft een mooi prijsje! Het lakje kost slechts € 1,79. Me Likey! :-) Te koop bij Kruidvat.