Pagina's

vrijdag 7 oktober 2011

EOTD: Ultra Violet?


Vandaag een EOTD gemaakt met o.a. het Dior Ultra Violet oogschaduw. Zoals je kunt zien op de foto oogt het niet echt paars. Dit komt mede door het slechte licht. Het wordt weer sneller donker buiten en er is geen zon meer. Mijn camera had moeite met focussen. Too bad! Toch is de look er mooi op gekomen en heb ik geprobeerd om met flits de glans van de oogschaduw op foto te krijgen.


Voor deze ooglook heb ik John van G. oogschaduw basis gebruikt. Deze heb ik over mijn gehele oog aangebracht, ook op de onderste wimperrand. Met de lichtste kleur uit het Chanel Ombre Enigma palette (een licht champange kleur met goud glans) heb ik de binnenste ooghoek ingekleurd. Daarna heb ik met het Dior Ultra Violet oogschaduw een hoek gecreërd op de buitenste ooghoek. Ik heb mijn de rest van mijn ooglid ook de Ultra Violet oogschaduw aangebracht. Hierna heb ik een schone blending kwast gepakt en de kleur zo ver mogelijk naar de neusbrug vervaagt. Toen ik blij was met de vorm en hoe de oogschaduw vervaagt was, heb ik de oogschaduw nogmaals aangebracht voor een intensere kleur. Daarna heb ik de champange kleur uit het Chanel Ombre Enigma palette aangebracht op mijn wenkbrauwbot en de crease (oogplooi) nogmaals geblend. Daarna heb ik de Dior oogschaduw op mijn onderste wimperrand aangebracht en vervaagt. Op mijn wimpers draag ik Max Factor False lash effect fushion mascara. Hier onder nog een paar foto's met flits gemaakt.

Zie je de glitters?... nice huh?!




Helaas lijkt het op veel foto's toch echt grijs/zwart. In het echt oogt het meer op donker grijs met een paarse ondertoon en een mooie glans. De glitters zie je vooral in het licht. Hieronder nog een fullface foto om het geheel even af te maken. Wat ik op mijn gezicht droeg, ben ik vergeten... vandaar een EOTD i.p.v. een FOTD. ;-) Op mijn lippen draag ik Rimmel Max vinyl lipgloss in I'm Legend.