Pagina's

vrijdag 14 oktober 2011

Essence colour and go



Essence Colour&Go nagellakjes zijn één van mijn favoriete nagellakjes. Ze dekken vaak goed en drogen snel, tegen een klein prijsje! In dit artikel heb ik een aantal nagellakjes te showen, waarvan een aantal nieuw in het assortiment zitten.








Zoals je hierboven kan zien, hebben de nagellakjes weer leuke namen gekregen van Essence. Zelf vind ik het altijd er leuk en handig als een merk zijn producten namen geeft. Een naam onthoudt je beter dan een code. Hieronder de swacthes op een nagelwiel.

Fateful desire, Irreplaceable

Make it golden, Time for romance

Space queen, Ultimate pink

De swatches hebben elk 2 lagen nagellak. Make it golden en Time for romance hadden van mij nog wel een laagje kunnen gebruiken. Irreplaceable heb je twee dagen geleden hier om mijn blog kunnen zien. Een mooie grijze lak met een gouden shimmer. Fateful desire is een mooie bourgondische rood kleur. Ik vind deze lakje super mooi voor de herfst! Ultimate Pink is een lekkere felle roze nagellak die dekt in 1 laag, maar 2 vind ik persoonlijk mooier. Voor een Essence Colour&Go nagellak betaal je € 1,79 en hiervoor krijg je 5,5 ml nagellak. Een klein flesje, waar ik zeker wel 15 keer mee doe. Essence is te koop bij Kruidvat.

Alle swatches bij elkaar.