Pagina's

zaterdag 10 september 2011

FOTD: Big eyeliner


Vandaag plaats ik een leuke "face of the day" met een kleine omschrijving. Afgelopen week ben ik niet  actief geweest met mijn blog (meestal schrijf ik vooruit). Als je de pagina 'Wie is Germa Glitter?' hebt gelezen, zal je weten dat ik op dit moment bezig ben met mijn eindexamenopdracht. Afgelopen week ging mijn volledige aandacht naar mijn ondernemersplan en daarom was er gister ook geen artikel online. Maar.... Ik ben klaar!!! Maandag gaat mijn ondernemingsplan naar de drukker en dinsdag lever ik het bij mijn studiecoach in en die week daarop heb ik mijn mondelinge examen (spannend!!!). Als het allemaal goed verloopt krijg ik in de week van 26 september mijn diploma. Yeah! Nu mijn ondernemersplan af is, zal ik weer meer tijd hebben voor mijn blog. Ik heb afgelopen weken hele leuke producten aangeschaft en daar zullen zeker reviews van volgen. Goed jullie zijn weer op de hoogte, dus verder met de FOTD!


Deze look is eigenlijk heel simpel. Je moet alleen de winged-eyeliner goed onder de knie hebben. Oh,op de foto heb ik een witte waas onder mijn ogen, ik denk dat dit komt door verkeerde licht inval.

Wat heb ik gebruikt:
MAC paintpot Bare Study
Urban Decay Naked palette
Catrice gelliner Black Jack with Jack Black
Catrice photofinish foundation
Bourjois healthy mix consealer
Max Factor False Lash effect fushion mascara
MAC Viva Glam V lipstick
Rimmel londen Vinyl Max Lipgloss I'm legend

Eerst heb ik de paintpot als basis gebruikt. Dan heb ik in de crease Urban Decay dark horse oogschaduw goed vervaagt. Met de gelliner van Catrice heb ik eerst een dunne winged eyeliner gezet. Toen ik tevreden was met de wing. Heb ik de eyeliner streepje voor streepje dikker gemaakt. Daarna heb ik lekker veel mascara gebruikt. Op mijn lippen draag ik Viva glam V lipstick en daarover een klein beetje Rimmel vinyl max lipgloss.