Pagina's

vrijdag 30 september 2011

Essence NATvent URista Nail Fashion Stickers


Ruim een week geleden liet ik jullie zien wat ik gekocht heb van de NATvent URista collectie van Essence. Ik nam van deze collectie 1 setje Nail Fashion stickers mee, vooral omdat ik nieuwsgierig was of het ook echt werkt.


Op de binnenkant van de verpakking staat hoe je de nailstickers aanbrengt. Je kunt ze aanbrengen op gelakte of ongelakte nagels. Ik besloot het op ongelakte nagels te doen. Voordat je begint met aanbrengen, moet je ervoor zorgen dat je nagels vetvrij zijn.


Kijk welke maat geschikt is voor de nagel. Je hebt keuze uit 7 maten.


Als je de juiste maat hebt voor je nagel, dan haal je de sticker van de stickervel. Plak de sticker een klein beetje van je nagelriem af. Druk de sticker goed aan en zorg dat er geen luchtbellen zijn.


Knip het te veel aan sticker af. En vijl vervolgens de rest eraf. Ik moet zeggen dat het vijlen moeizaam gaat, omdat je vijlt over rubber gaat het stroef.



Het aanbrengen is heel simpel en gemakkelijk. Ik vind het resultaat erg leuk. Binnen 10 minuten zit het op je nagels en je hebt geen droog tijd. Lekker snel dus! Bij het aanbrengen vroeg ik mij gelijk al af hoe lang het zitten zou blijven. Er hoeft namelijk geen transparante lak over. Nou,... ze blijven niet lang zitten! Ik heb deze nailstickers tegen 3 uur in de middag op mijn nagels gemaakt en tegen 8 uur in de avond was de helft er al weer af. Eén keer je handen wassen overleven deze stickers wel. Ik vond het een kleine teleurstelling. Ik had verwacht dat ze tenminste een dag zouden blijven zitten. Voor een avondje uit of een feestje zijn de stickers wel geschikt. Voor een feestje zou ik ze wel weer opnieuw kopen, want het aanbrengen is erg gemakkelijk en het resultaat ziet er leuk uit.

De Essence Nail Fashion Stickers zijn tijdelijk verkrijgbaar in 2 varianten en kost € 1,99 per setje. Hier doe je 1 keer mee.