Pagina's

maandag 19 september 2011

Catrice Made to stay Longlasting Eyeshadow


Het assortiment van Cartice is vernieuwd. Vele oude producten hebben plaats gemaakt voor nieuwe producten. Eén van de nieuwe producten zijn de 'Made to Stay Longlasting Eyeshadow'.




Eerst nam ik 2 stuks mee, Romans gone bad enm Metal of honor. Romans gone bad is een warme bruin tint en Metal of honor is een antraciet grijze kleur. In de winkel kon ik deze beauties niet testen, wat wel een nadeel is. Zo kon ik niet echt zien of de kwaliteit goed is of niet. Eenmaal thuis ging ik ze testen en wauw! Ik ben echt blij verrast! Ik had gedacht dat het net als de eyesoufflé van Essence zou zijn, niet echt super kwaliteit. Maar het is echt heel fijn. Zo fijn dat ik gelijk terug ging om nog één te halen, Jennifers goldrush.



Jenifer's Goldrush is een olijf gouden kleur. De Made To Stay eyeshadows hebben een wax achtige structuur, al is dit misschien niet echt een goed omschrijving. Ik heb 2 paintpots van MAC en deze Made To Stay eyeshadows vind ik heel veel lijken op de MAC Paintpots. Met je vinger of kwastje haal je een beetje product uit het glazenpotje en breng je vervolgens aan op je ooglid. De Made To stay moet je wel goed vervagen voor een mooi egale dekking.

Foto in daglicht

Foto met flits.
Look at that! Geweldige pigmentatie! De wax is smeerbaar als je het aanbrengt, maar droogt na een tijdje mooi op. Zonder oogschaduwbasis blijven ze perfect de hele dag zitten. In totaal zijn er 6 kleuren. De andere ga ik ook nog halen. In een andere artikel zal ik wat looks laten zien met deze beauties! De Made To Stay Longlasting Eyeshadows zitten ook in de tijdelijke collectie Modern Muse, maar ze blijven in het vaste assortiment. Way to go, Catrice!

De Catrice Made To Stay Longlasting Eyeshadows zijn te koop bij Kruidvat en Trekplijster. Kosten...€ 3,49. Super prijs!