Pagina's

dinsdag 27 september 2011

GESLAAGD!



IK BEN GESLAAGD! YESSS!

Als je mijn blog vaker leest, zul je weten dat ik afgelopen maanden druk bezig ben geweest met mijn examenopdracht. Voor het behalen van mijn diploma, moest ik een ondernemingsplan schrijven. Ik heb een ondernemingsplan geschreven voor een speelgoedwinkel. Afgelopen vrijdag moest ik mijn ondernemingsplan in een mondeling examen toelichten en verdedigen. Het mondeling examen werd afgelegd door mijn studiecoach en een oud bankdirecteur. Dat maakte het natuurlijk extra spannend! Tijdens het examen voelde ik mij ontspannen, terwijl ik ervoor super zenuwachtig was. Op het ondernemingsplan heb ik een 9 gekregen! Wauw, super gaaf! En op het mondeling examen een 7,3. Deze cijfers worden bij elkaar opgeteld en gedeeld door twee en dat is mijn eindcijfer. Ik ben dus afgestudeerd als Manager/Ondernemer met een 8,2! Echt geweldig! Ik kreeg na het examen gelijk te horen wat mijn cijfers waren, ik had gedacht dat hier een tijd overheen zou gaan.

Mijn moeder heeft speciaal een sjerp laten maken met 'Geslaagd xxx' erop. Op deze foto sta ik samen met mijn moeder, ik had geen foto waarop ik alleen met de sjerp om sta. Ik draag trouwens Catrice Call the Ambulance Lipstick. ;-)
 Afgelopen zondag hadden mijn ouders een suprise party voor mij georganiseerd. Super leuk en lief! Ik had niet eerder tijd gehad om er over te bloggen. Wanneer mijn diploma uitreiking is weet ik nog niet, hier krijg ik nog bericht over (andere klasgenoten moeten nog examens doen, ik was de eerste die het examen had). Ik vind het een vreemd idee dat ik helemaal klaar ben met school. Nooit meer naar school... Helemaal klaar! :-) Nu soliciteren naar een leuke baan! (en ondertussen lekker bloggen) ;-)