Pagina's

donderdag 15 september 2011

Lóreal Studio Secret Smoothing Resurfacing Primer


Nieuw van Lórealm Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer. De naam is een hele mond vol.  De gezichtsprimer belooft rimpels en onevenheden optevullen, zodat je een egale matte satijnachtige huid krijgt.

De primer komt in een glazen potje met een inhoud van 15 ml. Een klein potje. Bij dagelijks gebruik denk ik dat je 2 a 3 maanden mee kunt doen. De primer bevat siliconen die grove poriën, lijntjes en rimpels opvullen.


De Primer gebruik je na je dagcreme en voor je foundation. Per keer zet ik 4 kleine stippen primer op het gezicht. Eén op mijn voorhoofd, één op elke wang en één op mijn kin. De primer breng je op je gezicht door het met je vingers in ronddraaiende bewegingen op.


De primer is licht roze van kleur en heeft een mouse achtige substantie.


De primer maakt inderdaad mijn gezicht mooi egaal. Al heb ik geen rimpels, dus kan niet oordelen of het diepe rimpels ook vult. Ik merk dat ik na gebruik van de primer veel minder foundation hoeft te gebruiken. De foundation brengt mooier aan en glijd niet van de huid. Helaas, kan ik het effect niet vast leggen op foto. Toch kan ik niet echt zeggen dat de foundation langer blijft zitten met primer dan zonder primer, dit had ik echter wel gehoopt. Na afpoederen van de foundation blijft het wel de gehele dag zitten, dus een ramp vind ik het niet. Ik ben tevreden met deze primer. Je kunt de Lóreal Studio Secret Smoothing Resurfacing Primer kopen bij de drogist. Ik betaalde € 16,99.