Pagina's

zondag 11 september 2011

Victorinox Flash


Een kleine maand geleden ging mijn oude usb-stick vreemd doen (traag opstarten etc.). En omdat ik druk bezig was met mijn ondernemingsplan moest ik wel een goede usb-stick hebben. Nadat ik een paar keer aan het mopperen was over mijn oude usb-stick ging mijn vader naar de winkel en kwam na een kwartier weer terug met een cadeautje... De Victorinox Flash! Victorinox? Ja, het merk van het bekende zwitserse zakmes.
Nu zal je vast afvragen: "Een zakmes review op een beautyblog?" Ja klopt! Ik ben erg enthousiast over mijn kleine zakmesje met usb-stick dat ik er een stukje over wou schrijven op mijn blog. En aangezien deze zakmes ook een paar beautytools heeft, wil ik jullie ook enthousiast voor mijn mooie usb-zakmes maken!


De Victorinox Flash is een kleine zakmes, ongeveer zo groot als je pink. En komt in een kartonnen doosje met instructies en een garantiebewijs.


Bovenop het zakmesje zit een klepje die je met je duim (net als een aansteker) omhoog klikt. De usb-stick popt dan uit het mesje. De usb-stick kan 90graden draaien en kan dus gemakkelijk in je computer of laptop. Als je voor het eerst de usb-stick in je computer of laptop steekt, instaleerd hij in 10 seconden het programma van de usb-stick. In de usb-stick gaat een rood lampje branden als je hem in je computer of laptop steekt. Het lampje gaat knipperen als je er een bestand op plaatst.



Naast het usb-stick zit er in deze zakmes ook nog een klein mesje wat handig is om je appeltje op school/werk te schillen. Een schaartje, handig voor bijvoorbeeld een draaitje van je kleding te knippen. Een grove vijltje, handig voor een haakje aan je nagels (brr, niets erger dan een haakje aan je nagels en geen vijl bij je hebben). Bovenop het vijltje zit een schroeverdraaier,  voor uh? ...you never know...


Wat ook erg handig is, is dat de Victorinox flash een balpen bevat. Zo heb ik altijd een pen bij de hand!  De Victorinox Flash bevat aan de bovenkant een LED lichtje die gaat branden als je op het logo van Victorinox drukt.


Eerst was ik altijd sceptisch over een zakmesje. Waarom heb je die nodig? Nou ik ben er achter gekomen dat het super handig is! Zo heb je altijd je emergency tools bij de hand. Ik raad deze usb-stick echt aan elke meid of vrouw aan die naar school gaat of voor werk of privé vaak een usb-stick nodig heeft. Het zakmesje bevestig je gemakkelijk aan je sleutelbos, zo heb je hem altijd bij de hand. Op een Victorinox zakmes heb je levenslang garantie, behalve op electronische onderdelen hierop heb je 2 jaar garantie.

De adviesprijs van de Victorinox Flash 2GB is € 44,-. Te koop bij de Victorinox dealer. De winkel van mijn ouders is ook een officiële Victorinox dealer, http://www.schoen-service.nl/.