Pagina's

dinsdag 27 september 2011

Pink Ribbon Magazine 2011


Zoals je misschien weet is de maand oktober Pink Ribbon Maand. Een maand waarin de aandacht gaat naar alle vrouwen met borstkanker en iedereen die op een manier te maken heeft met borstkanker. Mijn blog zal deze maand ook in het teken van Pink Ribbon.

1 op de 8 vrouwen heeft borstkanker. Een enorme aantal! Zelf steun ik altijd in oktober de stichting Pink Ribbon. Zo koop ik altijd het Pink Ribbon Magazine en soms koop ik producten van Pink Ribbon. Zo loop ik het hele jaar al met een parachute stoffen tas van pink ribbon in mijn tas, erg handig en je steunt het goede doel. Vanaf vandaag is het Pink Ribbon Magazine te koop. De opbrengst gaat naar Pink Ribbon. In Het Pink Ribbon Magazine staan heftige verhalen van mensen die op welke manier dan ook te maken hebben met borstkanker. Het magazine is dit jaar lekker roze en jong vormgegeven. Ik ben benieuwd naar het magazine van dit jaar. Ik moet hem nog halen, maar vanaf vandaag is hij dus te koop.

Je kunt ook gewoon een donatie doen op rekeningnummer 1234. Je donatie aan Pink Ribbon wordt besteed aan voorlichting, wetenschappelijke onderzoeken naar borstkanker en zorgprojecten.