Pagina's

zondag 18 september 2011

Essence NATvent URista


 Essence heeft een nieuwe limited edition (ze blijven maar komen) collectie: NATvent URista. De collectie is geinspireerd op de natuur en bevat veel natuurlijke kleurtjes. De collectie bevat 3 baked eyeshadows, 5 nagellakjes, 1 blush stick, 2 nail fashion stickers, 1 blikje met 3 kleuren lipgloss, 2 gelliners en een gelliner kwastje. Ik had veel verwacht van de baked eyeshadows en eigenlijk waren ze ook wel mooi, maar de kleurtjes waren eenmaal geswatched niet echt uniek. Je hebt een hele lichte groen shimmery oogschaduw, een gouden shimmer oogschaduw en een zilveren/grijze shimmer oogschaduw. Ik heb veel oogschaduws die er op lijken, dus ik nam ze niet mee. De nagellakjes waren ook allemaal mooi. Je had wat groen tinten, een bruine, en een nude kleurtje. De lipgloss vond ik niet bijzonder, er kwam weinig kleur vanaf. Ik besloot 3 producten mee te nemen, namelijk een nagellakje, de blushstick en een setje nail stickers.




De blushstick kon ik niet proberen in de winkel, dus nam ik uit nieuwsgierigheid mee. De blushstick heeft de naam You're my Dragonfly, baby.  De blushstick heeft een zacht roze kleurtje. Dit zegt Essence over de blushstick:
"Blush stain for a natural and fresh look. Use with fingers or applie direct on skin. Blush stick stains on skin!"
Ik heb de blush stick alleen nog geprobeerd om mijn hand en het ziet er goed uit, niet een heftige kleur. Mooi natuurlijk. Wat leuk dat de blush in de huid trekt, zo blijft de blush langer zitten. De kleur van de blush is op te bouwen, door meerder keren aan te brengen. De blushstick kost € 2,99.



De nagelstickers zien er goed uit. Er is een bruine retro look variant en deze doorzichtige met een zilveren takjes motief. Ik vond deze variant het leukste. Het leuke hiervan is dat je ze over elke kleur nagellak kan dragen of over je eigen natuurlijke nagels. Ook vond ik deze print iets moderner. Ik heb de nagel stickers genaamd tree time. De nagelstickers hebben een gel achtige look. Essence belooft dat de nagelstickers lang blijven zitten. Ik heb ze nog niet gebruikt, dus hier kan ik niet over oordelen. Ik zal een appart artikel gaan maken als ik ze op mijn nagels heb. De nagelstickers kosten € 1,99



Ik ben dol op nude kleurtjes en ondanks dat ik al een aantal verschillende nude nagellakjes heb, had ik deze variant nog niet. Deze nagellak heeft de naam You're a dragonflys,sugar! gekregen. Het kleurtje kan ik het beste omschrijven als een perzik achtige pastel kleur. De nagellak is een beetje sheer, dus 100% dekkend is hij niet. Op de foto hierboven draag ik 3 laagjes om mijn nagels. De nagellak droogt verrassend snel! Ik ben er erg blij mee. Deze nagellak kost € 1,79. Een erg fijne prijs!