Pagina's

vrijdag 23 september 2011

Catrice Bohemia


Tot mijn grote verbazing ligt de Bohemia collectie van Catrice sinds begin deze week in de schappen bij Kruidvat en Trekplijster. Ik had de collectie later verwacht. De collectie ziet er echt super gaaf uit. Eigenlijk wou ik alles wel mee nemen, maar omdat ik op een tight budget leef tegenwoordig, mocht ik van mijzelf maar twee dingen mee nemen. Oefff, best moeilijk! Ik nam 2 beauties van nagellakjes mee, "Bring me terra copper!" & "Yes You Tan!"


In de Bohemia collectie zitten 4 nagellakjes, de blauwe en de rode zijn ook erg mooi. Ik heb de licht bruine en de orange metalic lakjes gekocht.







De bruine nagellakje Yes You Tan! heeft een subtiele gouden glans. In de zon ziet het lakje er schitterend uit. De orange metalic lakje heeft ook een super mooie glans. Beide lakjes dekken in 2 lagen en ze drogen redelijk snel. De nagellakjes kosten € 2,49. Ga jij iets halen van deze collectie?

Persoonlijke update:
Ik heb het de afgelopen week super druk gehad met leren. Vandaag om 9:30 heb ik mijn mondeling eindexamen! Ik ben echt super zenuwachtig en heb geen idee wat mij te wachten staat. Pfff...
Omdat ik dus flink aan het leren ben geweest, heb ik minder tijd gehad voor mijn blog. Sorry.
Wish me luck! x Germa