Pagina's

zondag 18 september 2011

Barry M Raching Green


Barry M is een make-up merk dat goedkope, maar kwaliteits make-up verkoopt. Mijn favoriete product dat Barry M verkoopt, is nagellak! Barry M nagellak dekken goed, zijn fijn geprijst en zijn verkrijgbaar in vele kleuren. Vandaag een Nail of the day van een prachtige donker groene nagellak van Barry m: Raching Green.


Raching Green is een dollar groene nagellak met mooie shimmer. Het nagellakje dekt in twee lagen. Ik raad je aan om onder deze nagellak een basecoat te gebruiken. Ik heb het een keer zonder basecoat gedragen en heb weken lang met verkleurde nagels rond gelopen. Ik ben echt dol op deze kleur! Groen is ook de trendkleur van het aankomend herfst/winter mode seizoen. Barry M nagellak koop ik bij Alice & Jo's. Barry M nagellak is prettig geprijst, een nagellak kost € 3.99.
Foto met flits genomen