Pagina's

zaterdag 3 september 2011

MAC Chatterbox Lipstick


In Amsterdam kocht ik een paar weken geleden 2 lipsticks van MAC. Lipstick Rebel heb ik al laten zien, klik! Vandaag laat ik de tweede lipstick zien, de bekende Chatterbox!



In de zon
In beautyblog land in Chatterbox een erg populaire kleur. Het is een fel roze kleur. Chatterbox is een Amplified lipstick, dit betekend dat de lipstick een mooie glans geeft en mooi dekt.
Sommige MAC lipsticks kunnen je lippen uitdrogen, vooral de satin en matte lipsticks, dit ligt aan de formule.
Chatterbox is echter een cremige lipstick en mijn lippen voelen niet droog aan. Mocht een lipstick je lippen wel uitdrogen smeer hem dan over een lippenbalsem, laat de lippenbalsem dan wel eerst 5 min. intrekken.
Chatterbox werd uitgebracht in de zomer van 2010, maar is nog steeds populair. De lipkleur is lekker fel roze, maar geen neon kleur. Mooi om te combineren met een lichte smokey eye. Je kan deze lipstick ook over een nudekleurtje dragen, dan word de kleur wat lichter.




Ik ben erg blij met de lipstick. De lipstick kost € 17,50 en is te koop bij de MAC counters of MAC Pro Store Amsterdam.