Pagina's

donderdag 8 september 2011

Favoriete douchecrème van dit moment!


Vandaag een kort artikel over mijn favoriete douchecrème van dit moment. De NIVEA Happy Time Douchecrème!



'Verlang je naar een gevoel van geluk? Voel je heerlijk gelukkig onder de douche met NIVEA Happy Time. Activeer je zintuigen met de fruitige geur van sinaasappelbloesem, terwijl de zijdezachte douchecrème met verzorgende bamboemelk verandert in een heerlijk zachte schuim.Voel je herboren naar iedere douche.'

De Nivea Happy Time Douchecrème is een zachte douchecrème die ruikt naar sinaasappel en frisse yoghurt. Nu zit er bamboemelk in, maar de geur is als een frisse yoghurt geur met sinaasappels. Echt een heerlijke geur. De geur maakt mij dan ook echt "Happy"! Ik ruik ook wel eens zo maar aan de douchecrème omdat ik het zo lekker vind ruiken.
De douchecrème is verder een "gewone" douchecrème. Schuimt goed, reinigt goed en ruikt lekker. De Douchecrème is ]Ph huid-neutraal.Ik krijg er geen droog of trekkerige huid van. Meestal doe ik een drup douchecrème in een puf, zo gebruik ik minder douchecrème en doe ik dus langer met een fles. Ik gebruik de douchecrème vaak als ik moeilijk wakker kan worden, de geur pept mij helemaal op. Wat mij betreft maakt hij zijn naam waar, de geur creeert voor mij een geluk momentje.

Ik betaalde € 2,59 voor de Nivea Happy Time Douchecrème. Te koop bij de meeste drogisterijen.