Pagina's

woensdag 28 september 2011

Catrice Gelliners


Budget make-up merk Catrice gaat met de beautytrends mee en wordt steeds beter qua kwaliteit. Ik weet niet precies wanneer Catrice met het verkopen van Gelliners begon, maar ik geloof dat ik ongeveer een half jaar geleden de zwarte gelliner kocht van Catrice.


Een Gelliner is een vloeibare eyeliner die een gelsubstantie heeft. Gelliners worden meestal verkocht in glazenpotjes. Je brengt een Gelliner op door middel van een eyelinerkwast.
De zwarte Gelliner van Catrice heet, Black Jack with Jack Black. Ik vind het leuk dat Catrice zijn producten een grappige naam geeft, zo kan je makkelijker het product onthouden. Black Jack with Jack Black is dus een zwarte Gelliner die echt zwart is, geen glitter, shimmer of bijzondere glans. De Gelliner is goed gepigmenteerd en blijft goed zitten. De Gelliner droogt ook snel nadat je het hebt aangebracht. Het is belangrijk dat je het glazenpotje na gebruik goed dicht draait, anders droogt de gelliner uit.


Omdat de zwarte Gelliner zo goed bevalt, kocht ik een paar weken geleden de bruine gelliner, It's Mambo Nr. 2!. Van de bruine gelliner had ik dezelfde verwachtingen, dus goed dekkend en geen glitter, shimmer etc. Toen ik thuis kwam en ik het product open maakte, werd ik teleur gesteld.


 Deze bruin, is niet echt bruin als in donker bruin. Het is meer een taupe bruin en bevat een shimmer. Als ik het potje in de winkel open had gedraait, had ik dit gelijk gezien. Ik was eigenlijk uitgegaan van de kleur van de dop. Maar nadat ik hem op mijn hand had geswatched, was ik weer blij! Hij dekt inderdaad goed, hij is goed gepigmenteerd en de kleur is eigenlijk best mooi! En Taupe is ook een trendkleur van dit seizoen.


Sigma kwasten: Eye liner E05 & Small Angle E65
Gelliner breng ik aan met mijn Sigma Kwasten. Ik heb twee kwasten waarmee ik gelliner aan breng. De Small Angle brush vind ik het fijnst voor een winged eyeliner. Deze Sigma kwasten zijn professionele visagie kwasten en kosten 9 dollar per stuk.

Catrice heeft sinds kort twee kleuren Gelliner toegevoegd aan het assortiment, een zilveren en een gouden. Ik zou graag nog een matte donker bruine gelliner zien van Catrice.

De Gelliners kosten € 3,49 en zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister.