Pagina's

zondag 12 februari 2012

Vernieuwing van Catrice assortiment!


Het zat er aan te komen. De vernieuwing van het Catrice assortiment. Afgelopen maanden waren heel veel items met 50% korting, omdat ze uit het assortiment zouden gaan. Jammer, maar we krijgen er veel leuks voor terug! Ik wou eigenlijk alle nieuwe producten kopen uit het nieuwe assortiment. Maar ik heb een deal gesloten met een vriendin. Ik zou geen onzin producten meer kopen, zodat er geen producten zouden verstoffen in mijn lade. En omdat ze mijn blog elke dag bezoekt. Moest ik zeer kritisch kijken dat ik ook echt producten zou kopen dat echt een aanvulling zouden zijn aan mijn collectie en dat ik het ga gebruiken. Dus nam ik 3 bijzondere lakjes mee en 1 hele mooie lipstick.


De lipstick dat ik mee nam is een Ultimate Shine Lipstick in de kleur 190 Gentle Nude Is Back. Een donkere nude kleur met een roze ondertoon. De kleur en swatches laat ik in een andere artikel zien. De lipstick kosten € 3,99. Er zijn ook hele mooie fel roze lipsticks en rode lipsticks aan het assortiment toegevoegd.


Bij het Catrice schap zijn gratis informatieboekjes te verkrijgen. In het boekje staat allerlei informatie over het nieuwe assortiment. Wat ook grappig is, is dat er een hele leuke look in staat met een doorzichtige vel erover. Op het doorzichtig vel staat een uitleg om de look na te creĆ«ren. Heel leuk bedacht van Catrice.



Het assortiment heeft ook 18 (!) nieuwe nagellakken aan het assortiment toegevoegd. Waarvan ik zelf 3 kocht. Ik heb een fel roze nagellak genaamd: The pinky and The Brain, een groene duo chrome nagellak genaamd: Genius in The Bottle en de bijzondere paarse nagellak: Heavy Metallilac.



The Pinky And The Brain


Heavy Metallilac


Genius In The Bottle

The Pinky And The Brain is een felle fuchsia roze kleur. Deze roze nagellak ziet er misschien niet bijzonder uit, maar toch vind ik hem wel bijzonder doordat hij lekker fel fuchsia is. Zelf heb ik deze leuke kleur nog niet in mijn collectie. De roze nagellak heeft een creamy finish en dekt super goed.  De paarse nagellak "Heavy Metallilac" is een donker lila kleur met een mooie shimmer. De shimmer in deze nagellak heeft een bijzondere kleur, het heeft iets oranje over zich, maar is ook paars. Deze lak heeft 2 laagjes nodig. De groene lak "Genius In The Bottle" is een duo grome nagellakje. Zo kan deze lak door verschillende licht inval veranderen in een gouden, licht groene of donker groene nagellak. Heel bijzonder. Een nadeel is dat deze nagellak veel laagjes nodig heeft om volledig te dekken (3 a 4 lagen). Hier onder swatches van de nagellakjes op een nagelwiel. Ik laat de lakjes ook nog apart in een artikel op de nagels zien.

Van elke lak 1 laagje

"Genius In The Bottle" swatch in daglicht

"Genius In The Bottle" swatch gefotografeerd met flits

"The Pinky And The Brain" in natuurlijk daglicht


"The Pinky And The Brain" swatch gefotografeerd met flits

"Heavy Metallilac" in natuurlijk daglicht

"Heavy Metallilac" swatch gefotografeerd met flits
Prachtige lakjes, niet?! Ik ben er erg blij mee. Ik laat de lakjes nog in een keer in een NOTD artikel schitteren. Zo kan je zien hoe de lakjes zijn op je nagels. Catrice nagellakken kosten € 2,49 per stuk.
Catrice is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Hebben jullie nog wat leuks gekocht uit het nieuwe assortiment?