Pagina's

zaterdag 18 februari 2012

Ricky & Nicki voor MAC Viva Glam!


Het was al eventjes bekend. 2 Maart komt er een nieuwe Viva Glam lipstick uit en een Viva Glam Lipbalm. Afgelopen 2 jaar was Lady Gaga de vertegenwoordiger van de Viva Glam lipsticks. Dit jaar zijn Nicky Minaj en Ricky Martin beiden gekozen als "spokes person". De promo foto vind ik eerlijk ietwat ordinair, maar dat past misschien dan ook wel weer bij Nicky Minaj!


Dit jaar is Nicki Minaj vertegenwoordiger voor de nieuwe Viva Glam Lipstick en Ricky Martin voor de nieuwe Mac Viva Glam Lipbalm. Als je niet weet wat de MAC Viva Glam precies inhoudt dan verwijs ik je graag naar een artikel dat ik afgelopen jaar schreef, klik!  De Lipstick is een zoet rozige kleur, lekker fel en echt een heerlijke lipstick om te dragen in de lente en zomer. De lipbalm is een voedende lipbalm. Zie hieronder een filmpje waarin Nicki en Ricky uitleggen waarom Viva Glam zo belangrijk is.



Zelf ben ik meer geïnteresseerd in de lipstick. Het ziet er uit als een uniek en vrolijk kleurtje! De lipstick zal € 18,- gaan kosten en de lipbalm € 15,-. De Viva Glam producten liggen vanaf 2 maart bij de MAC Counters, ik verwacht dat de lipsticks de eerste maanden vaak uitverkocht zullen zijn. Maar gelukkig hebben  we een jaar de tijd om een exemplaar te bemachtigen. :-)