Pagina's

donderdag 2 februari 2012

LUSH: Vanilla Fountain


Ik ben dol op de badproducten van Lush! Voor sommigen klinkt dat vast niet geheel onbekend in de oren.
;-) Zo ook mijn tante wist dat ik dol was op Lush. Dus kreeg ik een leuk cadeautje voor een avondje op mijn nichtje en neefje passen. Ik kreeg bruisbal Vanilla Fountain van Lush! Yum! Ik heb hem bewaard voor een speciaal "me-time" momentje in bad. Maskertje op het gezicht en goed tijdschrift in de handen. Genieten!


Dit zegt Lush over de Vanilla Fountain:

"De Vanilla Fountain heeft meer weg van een cakeje dan van een badtraktatie. Ook de geur verwacht je eerder in de keuken. Maar houd je tong binnenboord, de smaak is wel degelijk anders! Als je dol bent op zoetigheid maar je heupen als muffins over je spijkerbroek hangen, neem dan een bad met deze versie. Goed voor de lekkere trek, zonder de nadelige gevolgen. Met verwarmende tonka, jasmijn en vanille. En een vleugje sandelhout."

In de omschrijving dus geen beloftes wat het doet voor je huid. Het is vooral bedoeld als een lekkere badtraktatie. De geur van de bruisbal is heel lekker zoet. Je ruikt de geur goed door de verpakking heen. Ik had hem in een lade liggen en telkens als ik de lade open deed, kwam er een heerlijke vanille walm vrij. Dat beloofde dus veel goeds!

De Bruisbal is droog licht geel gekleurd, maar veranderd in het badwater een beetje donker geel. Wat je kunt associëren met sinas.  De bruisbal bruist best snel op, maar dat doen Lush bruisballen vaker. Ik heb namelijk 4 andere bruisballen ook van Lush geprobeerd en deze bruisden ook alle vier snel op. Zelf vind ik dat niet erg. Het gaat mij meer om de werking en de geur.



De geur die in het begin vrij komt is minder intens dan ik in gedachten had, maar blijft wel de hele badsessie hangen. Lekker. Af en toe krijg je weer een lekker vanille geur in je neus. In de bruisbal zit ook een echt vanillestokje, deze heb ik in mijn badwater gelaten. Maar als ik je een advies kan geven, gelijk na het bruisen eruit halen. De vanille zaadjes komen namelijk vrij en daardoor zit je onder de zaadjes en moet je je bad na je sessie goed schoonmaken. Het vanille stokje heeft verder geen functie, het is na mijn mening vooral voor de sier.

De bruisbal laat een dun vettig laagje achter op de huid, maar niet extreem. Na het badderen heeft je huid dus nog wel behoefte aan een bodylotion of crème. De Vanilla Fountain bruisbal is mij goed bevallen! Echt een leuk cadeautje om te krijgen en te geven. Of natuurlijk lekker als cadeautje voor jezelf! Ik kan iedereen een "me-time" momentje aanraden. ;-)

Vanilla Fountain kun je kopen in de Lush winkels en via Lush.nl en kost € 5,15 per stuk.