Pagina's

vrijdag 17 februari 2012

FOTD: Clashing Nude!


Het is alweer even geleden toen ik jullie voor het laatst een FOTD liet zien. Ik moet er meer tijd voor vrij maken. Vandaag laat ik jullie een FOTD zien waar ik allerlei nieuwe producten voor heb gebruikt.





Gebruikt voor de ogen:
- Urban Decay 24/7 Shadow Pencil in Sin, binnenste ooghoek en onder wenkbrauw
- Urban Decay 24/7 Shadow Pencil in Juju, bewegend ooglid
- Urban Decay 24/7 Shadow Pencil in Rehab, buitenste ooghoek en crease
- Urban Decay 24/7 Shadow Pencil in Clash, onderste wimperrand
- Urban Decay Naked2 Palette kleur Black Out, bovenste wimperrand
- Max Factor Masterpiece Mascara in Rich Black
- MAC Eyebrowpencil in Fling

Lippen:
- Catrice Ultimate Shine Lipstick in Gentle Nude Is Back


Gezicht:
-Chanel Pefection foundation Lumiere in 20 Beige

Ik vind dit een hele leuke make-up look die je elke dag zou kunnen dragen. Je zou dan elke dag een andere kleur lijntje onder de ogen kunnen dragen, zoals groen, paars, bruin, zwart of champagne.