Pagina's

woensdag 1 februari 2012

BLOG SALE!!!

Dag meiden,

Op meerdere blogs kom ik wel eens blogsales tegen. Zelf vind ik het altijd heel leuk om bij andere blogsales te kijken, maar meestal ben ik te laat en zijn de leukste items al verkocht. Aangezien mijn Ikea Hemnes make-up lade doorgezakt is door het gewicht van mijn make-up (geen grapje) , leek het mij verstandig om mijn collectie eens uit te zoeken. Sommige items vind ik moeilijk om weg te doen, maar heel eerlijk liggen ze alleen maar in mijn lade. Jammer, dus daarom zoek ik nieuwe baasjes voor deze mooie beauties. De blogsale bevat allerlei merken, Catrice, MAC, MNY, Essence, NYX, Everyday Minerals, Sephora, Rimmel, Rituals, etc...

Klik hier om naar de blogsale te gaan! (Of klik of de tijdelijke pagina "BLOG SALE!" rechts boven de pagina) Shopse!