Pagina's

zaterdag 4 februari 2012

Kruidvat Hair Repair Haarmasker

Eerder gebruikte ik nooit een haarmasker, ik vond het niet zo nodig. Maar na het luxe proefje van L'oreal Vitamino Gel Mask uit de november Glossybox ben ik om. Eén keer per week vind ik het heerlijk om een maskertje in mijn haren te smeren. Ik heb met het proefje van Vitamino haarmasker erg lang gedaan. Toen hij op was, moest ik dus opzoek naar een opvolger. Aangezien ik niet te veel geld wou besteden nam ik de Kruidvat Hair Repair haarmasker mee. Vandaag het review!


De verpakking ziet er heel basic uit, maar de fel roze deksel maakt veel goeds. Als je de verpakking voor het eerst open maakt zie je een tussen deksel. Je kunt deze erop laten of weg gooien. Ik gooi zulke deksels altijd gelijk weg, omdat ze lastig te openen zijn met natte vingers.


De verpakking heeft een normale grote en met de inhoud kun je ongeveer 6 tot 8 keer doen. Zelf gebruik ik niet zo heel veel product. Ik gebruik het alleen in mijn haarpunten, aangezien mijn hoofdhuid anders snel vet wordt.


De haarmasker is dik van structuur en heeft een dikke gelachtige substantie. De haarmasker ruikt sterk en naar rozen. Lekker als je ervan houd. Ik vind de geur niet vies, maar ik vind het een ouderwetse geur. Hierdoor krijgt de haarmasker een beetje een "suffe" uitstraling. Ik had liever een haarmasker met een frisse fruit geur gehad.

De haarmasker bevat tarweproteïne wat bijdraagt aan het herstel van je haar. Panthenol zorgt volgens de verpakking voor glans. Ik ben zelf best ongeduldig en vaak spoel ik de masker eerder uit mijn haar, maar dan doet hij zijn werking niet goed. De masker heeft zeker 15minuten nodig om goed zijn werk te kunnen doen. Je haar voelt naar 15 minuten zacht aan en mijn haar heeft een mooie glans. Hij maakt dus de beloftes op de verpakking waar. Als je de haarmasker eerder uitspoelt dan de inwerktijd, werkt de masker als een lichte haarconditioner.

De haarmasker kost € 2,99 bij Kruidvat. Een fijne prijs. Toch denk ik niet dat ik deze masker weer zou kopen.Ondanks dat de Kruidvat Hair Repair goedkoop is, voelt hij ook goedkoop aan. Hij doet zijn werking, maar een kortere inwerktijd zou voor mij persoonlijk fijner zijn.