Pagina's

donderdag 23 februari 2012

FOTD: Nieuwe coupe!

 Afgelopen zondag had ik het spontane idee om mijn haar te gaan verven. Ik had nog wat leuke caramel bruinige haarverf liggen, dus hup dat er in. Ondertussen een maskertje op even een strijdschrift lezen en daarna het verf weer uitspoelen. Handdoek op het hoofd en verder relaxen. Handdoek weer af..... En hoppa.... ROOD! Niets caramel bruin! ROOD!  Ik baalde enorm en voelde me helemaal niet gelukkig met mijn rode lokken. Dus maakte ik maandagochtend gelijk een afspraak bij de kapper. Gelukkig was er nog een gaatje. Eenmaal bij de kapster vertelde ze mij dat ik mijn haar flinke schade had toegebracht. Overal vlekken en niet egaal. Er zat niets anders op dan het heel donker te verven. Mij kon het niets schelen, zo lang het maar niet meer rood was! De rode gloed is erin gebleven, maar dit is wel een leuk effect. Ik ben echt heel blij nu met mijn haarkleur. Lekker pittig!


Ik besloot er een leuke vampy look bij te maken. Bruine smokey eyes, mooie contour en highlighter en rood/bruine lippen.



Gebruikt voor de ogen:
Basis: Urban Decay 24/7 Eyeshadow Pencil's in Sin (onder wenkbrauw), Juju (bewegend ooglid) en Rehab (crease en outher V en onderste wimperrand).
Oogschaduw:
Foxy, onder de wenkbrauw
YDK, binnenste ooghoek
Pistol, bewegend ooglid
Tease, blend kleur
Busted, Crease
MAC wenkbrauw potlood Fling
Max Factor Masterpiece Mascara in Rich Black



Blush:
MAC Amber

Highlight:
MAC Miss Behave

Lippen:Rituals Ruby Night lipgloss

Nog een fotootje van mn "Red Hair Day".