Pagina's

zondag 5 februari 2012

Rimmel Colour Show Off Lipstick: Shocking Pink


Dat ik dol ben op fel gekleurde lipsticks is een feit! Dus wanneer ze dan ook nog voordelig geprijsd zijn en in een mooie frisse lente/zomer kleurtje verkrijgbaar zijn,.... Moet ik wel een mee nemen. En dus belande de Rimmel Colour Show Off Lipstick in de fel roze kleur "Shocking Pink" in mijn winkelmandje. Heb ik nog een lipstick nodig? Absoluut niet! Maar ik word er wel erg vrolijk van. :-) 



Eenmaal thuis was de vrolijke glimlach op mijn gezicht snel verdwenen. De plastic waar de lipstick in verpakt is, is werkelijk rampzalig! De ergerlijke alarmsticker die winkels als Kruidvat en Trekpleister veelvuldig gebruiken, heb ik gek genoeg geaccepteerd. Maar dat deze lipstick dan ook nog in een moeilijk te openen plastic komt... GRRRR!!! Voor het geval dat je denkt dat ik overdrijf, heb ik een aantal horror plaatjes geschoten. De foto boven deze tekst laat zien dat de plastic de roze metallic kleur mee trekt. De foto's onder deze tekst laat de fijn geplaatste alarmsticker zien, gewoon huppakee over de gehele lipstick! Wat resulteert in een gehavende lipstickhuls. Bedankt Kruidvat! :'-(




Goed, nu ik mijn ergernis heb gespuwd over de verpakking. Wil ik verder gaan met een positief review over deze lipstick. Want de inhoud (en daar draait het natuurlijk om) is werkelijk om te smullen. Dus "happy face" weer op je snoet! :-)

De lipstick zoals Rimmel het bedacht heeft, komt in een mooie metallic roze lipstickhuls met mooie details. De combinatie van goud metaal en roze metaal straalt veel luxe uit. Boven op de dop staat het Rimmel logo in reliƫf. Leuk detail!

Als je de dop eraf haalt zie je een basic lipstick in bullet vorm. Deze vorm van lipstick word in Amerika "Bullet" oftewel kogel genoemd. Grappig feitje tussendoor.

De lipstick maakt zijn naam waar, Shocking Pink! Het is een hele felle roze kleur wat bijna fluorescerend is. Je hebt in de Rimmel Colour Show Off Lipstick lijn verschillende finishen zitten, zoals shimmer, frosty en matte. Deze lipstick heeft een matte finish, wat een voordeel en een nadeel kan zijn. Voordeel: Blijft lang zitten. Nadeel: Droogt de lippen uit. Deze lipstick kan je beter niet dragen wanneer je lippen al droog en ruw aanvoelen.

De dekking van de Colour Show Off Lipstick is geweldig. De swatch hier boven is een veeg lipstick. Amazing! De geur van deze lipstick is best een beetje zoetig. Ik kreeg een comment van Cynthia (op mijn shoplog artikel) dat haar Colour Show Off rook naar de typische ouderwetse lipstick geur. Maar eerlijk doet deze geur mij denken aan watermeloen. Heel fris. Het kan natuurlijk zijn dat de geur/formule is veranderd.

De lipstick is heel mooi te combineren met een simpele ooglook. Dus met een kleine glans op de ogen of een eyeliner of alleen mascara. Ik ben erg blij met de lipstick, maar zou graag de verkoopverpakking boycotten!

De Rimmel Colour Show Off Lipstick heb ik gekocht voor € 5,- in de aanbieding bij Kruidvat. Normaal kost de lipstick rond de €9,-