Pagina's

zaterdag 21 januari 2012

Shoplog 21-01-2012


Foto bewerkt van Confession of a Shop a holic (film)
Eén keer per jaar ga ik shoppen met mijn broer in Groningen. We komen dan meestal met tassen vol kleding voor m'n broer thuis en ik,.... met tassen cosmetica. Zo ook vandaag! We gaan meestal vroeg naar de stad, zodat we heerlijk de hele dag hebben. En op zaterdag ochtend is het veel minder druk dan in de middag.

We begonnen de dag bij de V&D @ Sephora. Sephora had lekkere uitverkoop van allerlei merken: Urban Decay, Guerlain, Clinique, Too Faced, Sephora eigen merk en zo kan ik nog wel even door gaan. Ik mocht van mijzelf maar één ding meenemen. Aangezien ik anders in de sale helemaal los ga en ik veel spullen koop die ik al heb. Dus heb ik heel kritisch gekeken naar een product wat echt een aanvulling voor mijn make-up collectie zou zijn. Ik zat te twijfelen tussen een licht roze lipstick van Guerlain en de Urban Decay 24/7 Eyeshadow Pencils. Uit eindelijk heb ik de Urban Decay 24/7 Eyeshadow Pencils meegenomen aangezien ik een enorme fan ben van de reguliere 24/7 Glide on pencils van Urban Decay.


De Urban Decay eyeshadow pencils komen in een setje dat rond de feestdagen zijn uitgebracht in de Kerstcollectie van Urban Decay. In het setje zitten 5 kleuren eyeshadow pencils. Een paarse, donker bruin, licht bruin, een nude kleurige en een turquoise pencil. Je kunt de pencils als basis voor een ooglook gebruiken of alleen als oogschaduw. Ik ben erg benieuwd hoe lang de oogschaduw's blijven zitten. YouTube Guru TiffanyD (visagiste) is in elk geval enorme fan. Ik ben benieuwd...


Wat ik ook mee nam is voor jullie geen verrassing. Ik nam namelijk een flinke fles Collistar Micellare Water mee. Als je mij 2 maanden b.m.w. (before Micellare Water) had gevraagd of ik 25 euro over had voor een reiniging watertje, had ik je misschien wel uitgelachen... (dus misschien lach jij mij nu ook wel uit...) Maar ik ben zo tevreden over dit speciale watertje, dat ik elke cent er voor over heb. Yesss baby!


Na een maand werken bij een kledingzaak heb ik helemaal geen fatsoenlijke nagels meer over. Daarnaast helpt het weer ook niet echt mee. Mijn nagels bladeren en breken om de haverklap af. Aangezien ik al een behoorlijke tijdje zat te azen op het Trind Perfect System,...  besloot ik deze ook maar gelijk mee te nemen! Het systeem is trouwens een stuk goedkoper dan een paar online webshops. Ik betaalde iets minder dan 30 euro. (daarnaast kreeg ik met mijn Douglas Card ook nog eens 10% korting)


Na het Trind Perfect System besloot ik dat ik genoeg had uitgegeven die dag. Maar.... op de later die dag besefte ik mij dat ik helemaal vergeten was om mijn Douglas Beauties Bon in te leveren die geldig was tot 14 februari. Met je Douglas Card spaar je met elke aanschaf beauties en als je een bepaalde waarde hebt bereikt krijg je een cadeaubon thuisgestuurd dat 3 maanden geldig is. Dus hup, nog een keer de Douglas binnen! Waarop ik gelijk stuitte op het MAC Counter. Hè, wat vervelend nou! Na een tijdje lipsticks swatches bedacht ik mij dat ik eigenlijk een nieuwe concealer nodig had, aangezien mijn Bourjois Healthy Mix Concealer bijna op was. De Bourjois concealer is enorm fijn, maar wijkt eigenlijk een beetje af van mijn huidskleur. Daarom leek het mij verstandig om een goede kleur te laten aanmeten bij MAC. NC20 it is!

De Consealer is in het echt iets minder geel
De reviews volgen, eerst ga ik alles uitgebreid testen/gebruiken. Aangezien ik meerdere keren heb afgerekend en een oude vriend van mij bij Douglas werkte, kreeg ik heel wat leuke proefjes om te testen voor mijn site. Cool! Hebben jullie nog geweldige cosmetica in de sale gekocht?

Reviews volgen