Pagina's

zondag 15 januari 2012

GOSH Light 'n Shine Lip Glaze


Eén van mijn favoriete lipgloss merken is GOSH. Ze hebben meerdere lipglosses te koop voor een betaalbare prijs. Waarvan de Light'n Shine Lip Glaze mijn favoriet is. Zelf heb ik er twee varianten van en ik besefte mij dat ik er nog geen artikel aan gewijd heb.




Ik heb de kleuren 01 en 02. De kleur 01 is een transparante lipgloss met enorm veel glitters. De glitters veranderen van kleur door licht inval. Zo kunnen ze goud, lila en zacht groen oplichten. De kleur 02 is een mooie rood roze kleur met blauwige glitters. De Light'n Shine Lip Glazes bevatten allemaal enorm veel glitters en doen mij daarom een beetje denken aan de MAC Dazzleglasses. Al is de substantie van de Gosh Light'n Shine dikker en plakkeriger. De Gosh Light'n Shine ruiken heel licht naar vanille.


De naam "Light'n Shine" heeft deze lipgloss vooral te danken aan zijn verpakking. De verpakking maakt deze lipgloss echt een gadget. Zo heeft de lipgloss een spiegeltje en...  twee lampjes! Ja je hoort het goed. Zodra je de lipgloss opendraait gaan de lampjes aan. Ideaal voor als je onderweg bent. Als je tijdens de lunch even je lippen bij wil glossen kan je zo even in het spiegeltje kijken. Het lampje is dan weer handig als je weinig licht hebt, al is het vooral (naar mijn mening) voor de gein.



De applicator van deze lipgloss bestaat uit allemaal plastic haartjes. De haartjes nemen veel gloss op, maar niet te veel.



De substantie van deze lipgloss is (vergeleken met andere lipglosses) enorm dik en plakt. Zelf vind ik dit wel prettig. Hoe meer de lipgloss plakt, des te langer hij zitten blijft. De lipgloss overleeft prima een drankje en een hapje, maar na een uitgebreide lunch kunnen je lippen wel weer een laagje gebruiken. De lipgloss blijft bij mij ongeveer 3 uur zitten, wat ik lang vind.


Swatches in de zon


Swatches in de schaduw



De Light'n Shine Lip Glazes hebben een transparante finish, maar laten wel genoeg kleur achter. Ik vind dat de lipglosses een mooie glans hebben en de glitters maken je glamour look helemaal af! De GOSH Light'n Shine Lip Glaze kosten € 8,- en zijn te koop bij Kruidvat.

Sommige kleuren uit de GOSH Light'n Shine Lip Glaze gaan er volgens mij uit, aangezien er een aantal kleuren (01 en 02 zag ik er niet bij) bij de Kruidvat bij mij in de buurt waren afgeprijsd voor € 2,50. Eerst wou ik het niet aan jullie melden, omdat ik dacht dat het alleen maar bij deze Kruidvat zou zijn (aangezien ze in een grabbelbak lagen). Maar toen ik in de actiefolder las dat ze heel veel make-up van Gosh, Catrice en Essence afgeprijsd hebben voor € 0,50 tot en met € 2,50, wist ik dat er dus bij meerdere Kruidvat filialen deze grabbelbakken zouden staan. Ik zou zeggen: Sla je slag!