Pagina's

woensdag 4 januari 2012

Lush winterproducten


Dag meiden! Nog een Happy New Year! Ik hoop dat jullie allemaal een fantastische oud&nieuw hebben gehad! Mijn jaar is druk begonnen en daar baal ik blogtechnisch gezien erg van. Vandaar dat ik best laat met het bericht kom... Lush heeft wintersale... Uh tenminste?... online is alles al uitverkocht. Misschien dat je nog geluk hebt in de winkels... Aangezien het "oud nieuws" is, wil ik mijn "review" van de winterproducten niet te uitgebreid doen. Heel eerlijk baal ik best van de wintersale... had ik het maar geweten! Dan had ik 2 weken gewacht met mijn bestelling. Toch ben ik heel blij met mijn spullentjes, het hele huis ruikt er naar! Yum!
Ik heb nog maar twee producten kunnen gebruiken: Glogg & Jilted Elf. De Gingerbread house en de (one eyed) Melting Snowman staan er voor de gezelligheid bij. ;-)


Wink! ;-)
  The Jilted Elf douche gelly:


 Oh wat is het toch grappig om met een gelly te douchen! Dit item is zeker een fun item! De geur moest en moet ik nog steeds aan wennen. Het is heel appart. Ik ruik heel sterk een citrus geur en dat vind ik wel lekker. De andere geurtoon neem ik aan dat het de "Wodka" is, geen idee hoe Wodka ruikt! Heb het nog nooit gehad. Ben niet zo van de alcohol (al lust ik zo nu en dan best een wijntje). Ik doe een klein stukje gelly in een spons/poef en schuim het op. Vervolgens was ik mijn lichaam. De gelly schuimt goed en droogt mijn huid niet uit. De geur blijft lang hangen, vooral in de douche. De Gelly heeft ook gouden glittertjes, maar deze vind je (gelukkig) niet terug op je lichaam. Een fijn, grappig en appart product. Kost €6,95 (nu 50% korting)



Glögg douchegel:

Goed, dat ik van Glühwein houd heb ik jullie al eens verteld. Maar,.. O mijn hemel! Wat is dit een verrukkelijke geur. Heerlijk! Ik probeer zo zuinig mogelijk te zijn met Glögg want ik wil er zo lang mogelijk van genieten. De geur is een mix van Gluhwein, rode wijnballen (weetje wel, die rode harde snoepballen waarvan je een lamme kaak krijgt) en cola snoepjes! Delicious! De geur blijft heel lang hangen, zowel in de douche en op je huid. Als ik in bed lig ruik ik mijzelf gewoon (in een positieve manier). Wauw, wat is dit een fijn product! De douchegel zelf reinigt goed en schuimt goed, maar droogt mijn huid wel een ietsiepietsie uit. Een minpunt vind ik de prijs voor zo'n kleinflesje. Het flesje pas net tussen mijn wijsvinger en duim. Je betaald voor 100ml €6,95. Prijzig, maar door de geur het bedrag helemaal waard. Als je geluk hebt kan je hem nog tegenkomen in de winkel, nu met 50% korting!!! Ik zou zeggen, als je nog een lading vind...denk dan ook even aan mij! ;-)


Lush is te koop in de Lushwinkels in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht, Den Haag, Rotterdam, Antwerpen en via http://www.lush.nl/. Het wordt nodig tijd dat Lush ook naar het noorden komt. Please!