Pagina's

donderdag 5 januari 2012

Essence Circus Circus Nagellak duo's


Halverwege december kwam Essence met een nieuwe tijdelijke collectie: Circus Circus. De collectie bevat oogschaduws, lipglosses, een highlight poeder en 4 nagellak duo's. De collectie zou niet naar alle Kruidvats komen. De ene Kruidvat zou een nailart display krijgen en de andere Kruidvat zou een display krijgen met de Circus Circus collectie. Toen ik in december de nailart display zag staan had ik niet meer gerekend op de Circus Circus collectie. Maar tot mijn grote verrassing kwam de Circus Circus collectie een dikke week later toch nog in de Kruidvat bij mij in de buurt. De collectie ziet er goed uit. En ik besloot een paar nagellak duo's mee te nemen.


In de collectie zitten vier nagellak duo's, maar bij mijn Kruidvat waren er maar drie verkijgbaar, terwijl het hele display nog vol was. Vreemd. Ik nam de rode, roze en zwarte duo's mee.

Cotton Candy, My Sparkeling Acrobat, Applause Applause

De roze variant heet Cotton Candy. Cotton Candy heeft een creamy roze nagellak en een fuchsia kleurige glitternagellak. De roze nagellak dekt prima in één laag. De dekking van deze nagellakken verbaasde mij positief. De zwarte variant heet My Sparkling Acrobat. Wat is dit een mooie combinatie! Je hebt een zwarte nagellak die goed dekt. De andere kant van de duo is een gouden glitternagellak met een fijne glitter en grotere glitters. Ook deze glitter nagellak dekt in één keer. De rode variant heet Applause Applause. De rode nagellak dekt in 2 lagen. De rode glitternagellak bevat ook grote en kleine glitters. Ik vind de combinaties erg leuk. Op alle swatches heb ik 1 laag van elke lak gebruikt. De nagellak blijft bij mij 2 dagen prima zitten, wat bij mij wel normaal is.

My Sparkeling Acrobat
Cotton Candy

Applause Applause
Ik ben erg blij met de nagellak duo's. Ik vind dat het ook leuke kleine cadeautjes zijn voor een vriendin. De nagellakduo's kosten € 2,97 per stuk en zijn te koop bij Kruidvat.

Onlangs kon je je wens voor 2012 insturen en een nagellakduo winnen. Er hebben niet veel meiden (6) meegedaan, maar ik had er ook niet veel aandacht aangegeven. Van de inzendingen werd ik geraakt door de wens van Leila (in Wonderland). Leila's wens is best privé en daarom ga ik er ook niet verder op in. Leila meid, jij hebt een leuke nagellakduo gewonnen. Je kunt kiezen tussen een rode of roze variant. Stuur jij mij een mailtje met je adres?

Ik hoop dat alle wensen/dromen van jullie uit mogen komen in 2012!