Pagina's

donderdag 8 maart 2012

SCENTCHIPS bij Sfeer61.nl + Win!!!



Hoi hoi Piepeloi!

Ik ben helemaal in jubel stemming want ik mag iets heel leuks weg geven! Maar voordat ik iets weg ga geven wil ik jullie informeren over een leuke webshop; Sfeer61!

Sfeer61 is een sfeervolle winkel dat allerlei leuke woonaccesoires en kado artikelen verkoopt. Sfeer61 heeft een winkel aan de Nieuwstraat 61 in Medemblik en een webwinkel sfeer61.nl. Ze verkopen allerlei leuke merken waar onder mijn één van mijn favoriete woondecoratie merk 'Riverdale'!

Onlangs liet ik jullie in een artikel kennismaken met SCENTCHIPS. Ik ben helemaal fan van SCENTCHIPS en jullie waren ook erg enthousiast en benieuwd. Als je het artikel gemist hebt, klik hier! Sfeer61.nl verkoopt ook de heerlijke SCENTCHIPS assortiment! SCENTCHIPS kan je dus ook heel gemakkelijk online bestellen!

Nadat ik het SCENTCHIPS artikel geschreven had, werd ik enthousiast benaderd door de eigenaar van sfeer61.nl. Of ik het leuk zou vinden om een setje weg te geven aan één van mijn lezers?.... Maar natuurlijk!!!

SCENTCHIPS Starters Pakket bij Sfeer61.nl

Hoe leuk is dat! Ik mag een Starters Pakket weg geven t.w.v. € 12,95. Wat zit er in een starters pakket? Een leuke geurbrander, SCENTCHIPS in allerlei geuren, geurboekje, waxinelichtjes en lucifers! Een compleet pakket, waarmee je gelijk aan de slag kan om je huis/kamer te verhullen in de heerlijkste geuren!

Wat moet je hiervoor doen?
Laat in je reactie weten dat je mee doet. Bezoek sfeer61.nl, klik! en laat mij weten welke SCENTCHIPS combinatie jij zou combineren als jij het SCENTCHIPS Starter Pakket wint? Je kunt meedoen t/m 23 maart 2012 23:59 uur. De winactie is open voor Nederlandse en Belgische lezers!

Extra opties (hoeft niet, maar is wel leuk!)

- "Like" dit artikel op Bloglovin'
- Volg Germa Glitter op twitter @GermaGlitter
- Volg Sfeer61 op twitter @Sfeer61
- Tweet: Follow & RT @GermaGlitter en @Sfeer61 en win een SCENTCHIP Starters Pakket t.w.v. € 12,95 , kijk op http://tinyurl.com/7efmj23
Deze winactie is gesponsord door www.sfeer61.nl!