Pagina's

maandag 12 maart 2012

MAC Shop, MAC Cook


Oh heerlijk! De MAC Shop, MAC Cook collectie van MAC Cosmetics ligt vanaf vorige week zaterdag in de counters. Ik kon de release datum jammer genoeg niet naar Groningen toe. Dus vroeg ik een vriendin of ze wat voor me wou kopen. Sinds de Disney Collectie van MAC ben ik niet meer zo enthousiast geweest over een MAC collectie. Wel dat er iets leuks in zat, maar in de MAC Shop,MAC Cook collectie zijn alle producten amazing! Felle kleuren, mooie nudes en heerlijke lippenbalsems.




Ik kocht twee producten uit de collectie. Eigenlijk zag ik meer leuke spullen, maar ik mocht van mijzelf een bepaald bedrag uitgeven. Ik wou sowieso een Tendertone Lipbalm! Ik heb thuis 2 Tendertone lipbalms, Purring en Tender Baby. Hier ben ik erg enthousiast over en ik gebruik ze vaak en graag. Toevallig zit Purring Tendertone ook in deze collectie. Deze had ik dus al! :-)


Ik koos deze keer voor een Tendertone met shimmer i.p.v. kleur.  Ook had ik zin in een nieuwe fel gekleurde lipstick. *Lentekriebels, Anyone?*


Quick Sizzle is een fel roze lipstick met een blauwe ondertoon. De finish van de lipstick is matte. Hij heeft dus geen glans. Tread Gentle Tendertone is een semi transparante lipbalm met een gele gloed met heel veel glitters! Ah, I love!


Eigenlijk was Tread Gentle een beetje een gok. Ik kon op internet niet echt de shimmers zien, maar na het het lezen van de beschrijven besloot ik toch om voor Tread Gentle te gaan i.p.v. de gehypte Hush Hush een nude kleurige Tendertone met een glittertje. Ik ben super blij dat ik voor Tread Gentle ben gegaan.


Zonnebril iemand?! haha Wat is Quick Sizzle een heerlijk felle lipstick. Hij geeft nog net geen licht af. :-) De finish is zoals ik schreef matte. Hierdoor voelt de lipstick droog aan op de lippen. Niet prettig als je last hebt van droge lippen. Je zou dit kunnen oplossen door hem over een lipbalsem te dragen. Doordat de lipstick Matte is, blijft hij heel lang zitten. Zelfs een grote maaltijd overleeft hij prima. De lipstick is zo gepigmenteerd dat de swatch 1,5 dag op mn hand zichtbaar bleef. Oh my...




Omdat ik twee producten al had, die in deze collectie een "repromote" zijn. Vind ik het wel leuk om deze ook nog even te laten zien.

Innocence Beware!, Quick Sizzle, Purring Tendertone, Tread Gentle Tendertone
 
Purring & Tread Gentle Tendertone
Innocence Beware, Quick Sizzle, Tread Gentle, Purring
Zoals je kunt zien op de swatches is Purring een lipbalm dat kleur geeft aan je lippen en Tread Gentle vooral shimmer en glans.  Innocence Beware Lipstick heeft een mooie glans en dekt goed. Voor mij is Innocence Beware een perfecte nude kleurige lipstick. In tegenstelling van Quick Sizzle voelt Innocence Beware zacht aan op de lippen.

Even terug naar de Tendertones. Voor mij zijn de Tendertones een mix van lipbalm en lipgloss. Het voelt zacht aan op de lippen, maar het voelt ook een beetje plakkerig aan als lipgloss. Tendertones voelen zacht aan op de lippen. Ook blijft een Tendertone lang zitten, net als een lipgloss. Een MAC lipstick kost € 18,- en de tendertone lipbalms kosten € 15,- per stuk.

De MAC Shop, MAC Cook collectie is te koop bij de MAC Counters, via de bijenkorf online shop en via de MAC Pro store.