Pagina's

woensdag 21 maart 2012

Garnier Essentials gezichtsverzorging


1 lege & 1 volle verpakking
 Al tijden wil ik schrijven over mijn dagcrème. Ik vind hem heel fijn en is de fijnste dagcrème die ik tot nu toe gebruikt heb. Ik heb het over de Garnier Essentials Hydraterende en Beschermende gezichtsverzorging met Aloë Vera en Vitamine C dat ik in maart 2011 voor het eerst kocht.




De afgelopen jaren heb ik altijd dagcreme's gebruikt voor een vette/probleem huid. Creme's die Acne tegen zouden gaan en een verstopte huid zouden voorkomen. Aangezien ik zelf altijd vind dat ik een probleem huid heb probeerde ik allerlei merken dat acne en verstopte poriën tegen zouden gaan. Nivea Young, Kruidvat eigenmerk voor jonge huid, Hema Tea Tree, Garnier Pure Active en Essence My Skin. Alle opgenoemde producten* heb ik gekocht en gebruikt. En het hielp niet voor mijn huid, eigenlijk werd het er erger van.

Op een gegeven moment was mijn huidconditie zo erg, dat ik weer voor de schap stond en niet meer wist wat ik moest kopen. Ik besloot om voor een crème te gaan zonder poespas. Garnier was in de aanbieding en zo belande deze Garnier dagcrème in mijn winkelmandje.



De crème voelt zacht aan op mijn huid, trekt gauw in en laat geen vettig laagje achter op de huid. Na gebruik voelt mijn huid niet trekkerig en voelt mijn huid zacht aan. Ook ruikt de crème heel fijn. Mijn huid is verbeterd door deze crème. Nu heb ik in periodes nog steeds last van acne, maar ik ben er nu achter dat het bij mij hormonaal is. Bepaalde periodes heb ik er last van en dan pak ik tijdelijk een reiniger voor acne. Hierbij gebruik ik gewoon de Garnier Essentials dagcrème. Voor mij werkt dit het beste.



De crème heeft een zachte en luchtige substantie. Deze crème is ook heel fijn in de zomer. Bij strenge vorst heb ik behoefte aan een meer vollere/vette crème. Ik weet het niet precies meer, maar volgens mij kost deze crème €8,- / €9,- euro. Te koop bij de meeste drogisterijen.

* Het kan natuurlijk zijn dat deze merken voor jou wel heel fijn werken. Elke huid heeft weer een andere behoefte.