Pagina's

maandag 5 maart 2012

Nailart By Esmee + Winnaars Nailart Winactie!


Hoi!
Het duurde even voordat ik het bekend kon maken, maar de winnaars van de Nailart Winactie zijn bekend. Ja, je leest het goed! Er zullen 3 prijzen weg gegeven worden. Er zal een 1e prijs, 2e prijs en 3e prijs weg gegeven worden i.p.v. 1 winnaar. Leuk toch?! Maar eerst wil ik jullie deze nailart van Esmee laten zien.


Voor deze nailart kon ik niet echt een pakkende naam voor verzinnen. Streepjes by Esmee?! haha
Eerst heeft Esmee een zwarte nagellak gebruikt. Hiermee heeft ze de hele nagel gelakt. Daarna heeft ze met wit en roze nagellak dunne streepjes gezet.  Alle lagen goed laten drogen voordat je aan de volgende laag begint. Als laatste heeft Esmee een glitter topcoat gebruikt. Ik vind het een leuke nailart. Er zit wel iets dierlijks in, maar ook weer niet. Hahaha

En dan nu de winnaars,.... *tromgeroffel*


1e Prijs:
Essence Nailart Setje (de oorspronkelijke prijs) gaat naar Ellen Lambrecht. Ellen heeft gewonnen omdat ik super grote fan (al vanaf klein kind) ben van de Muppets, en vooral van Kermit en the Swedish Chef! Waarom ben ik daar zelf niet op gekomen??? Ellen raakte dus een gevoelige snaar. ;-) Gefeliciteerd Ellen!!!

2e Prijs:
Essence Limited Edition Circus Circus nagellakje gaat naar Jody met haar stipjes french manicure! Gefeliciteerd Jody!

3e Prijs:
Essence nagellakje gaat naar Dewi met haar Minni Mouse nailart! Gefeliciteerd Dewi!
Iedereen bedankt voor het mee doen! We hebben veel leuke inspiratie ideeën binnen gekregen! Heb jij niet gewonnen? Niet getreurd, er komen in de toekomst meerdere winacties aan! Doe gewoon weer lekker mee zou ik zeggen. Sterker nog, op dit moment kan je de februari GLOSSYBOX winnen! Klik!

Aan alle winnaars:
Stuur je naam en adres naar germaglitter@gmail.com en ik stuur jullie prijs zo snel mogelijk op!

Esmee gaat uiteraard alle winnende nailarts maken! De Muppet nailart volgt snel! :-D