Pagina's

maandag 19 maart 2012

Nailart By Esmee: Stipjes french?


Hey hey,
Het heeft even geduurd voordat er weer iets online kwam. Ik ben de laatste tijd druk aan het werk en daarbij ben ik afgelopen week ook ziek geweest. Om kort te zijn was mijn hoofd er dus niet echt naar om te bloggen. Deze week heb ik 2 nailarts van Esmee voor jullie. De nummer 2 en 3 van de nailart winactie. Vandaag de nummer twee. Jody kwam met het idee van een stipjes french. Kijk mee naar het resultaat.


Jody's omschrijving was een beetje vaag, dus heeft Esmee haar eigen interpretatie van gemaakt. Ik moet zeggen dat het er heel leuk uit ziet.

Je begint met een licht roze nagellak als de basis. Als deze laag droog is zet je met een witte striper de witte rand en de stipjes op de roze nagellak. Als de witte nagellak droog is, zet je met een cocktailprikker roze stipjes op de witte rand. Esmee heeft de stipjes in een krommende lijn naar boven gezet. Het ziet er heel sierlijk uit. Als je wilt, kan je de nailarts aflakken met een topcoat.

De nailart ziet er leuk en simpel uit. Bedankt Jody voor jou inspiratie! Halverwege krijgen jullie de nr. 3 nailart (bedacht door Dewi) te zien.