Pagina's

dinsdag 13 maart 2012

OPI Dutch Treats


Halverwege de maand februari kwam het bekende nagellakmerk O.P.I. met de Holland collection. Als een echte hollandse meid en nagellak-fanaat moest ik een nagellakje kopen. Maar er waren zoveel mooie kleuren, dat ik eerlijk niet kon kiezen. Allemaal zijn ze stuk voor stuk prachtige nagellakjes. Een fullsize O.P.I. nagellakje is niet goedkoop, € 14,50. Dus om alle lakjes te kopen, was voor mij geen optie. Gelukkig brengt O.P.I. een mini setje uit in de Holland collectie.


De gehele Holland collectie
Hierboven zie je de complete collectie. Ik koos dus voor het mini setje, waar 4 mini nagellakjes inzit. De namen van de nagellakjes zijn natuurlijk geïnspireerd op Hollandse kenmerken.


In het mini setje zit "I have a herring problem", "Redlights ahead, where?", "Kiss me on my tullips" en "Pedal faster Suzi".


Op naar de swatches! Helaas zijn de swatches niet super scherp geworden, dit zag ik later pas toen ik de foto's op mijn computer opende.


De nagellakjes dekken prima, 2 lagen. Al kon "I have a herring problem" wel een extra laagje gebruiken. De nagellakjes bleven 3 dagen goed zitten. Prima dus! Een klein minpuntje van deze mini-nagellakjes is het kwastje, deze is aardig dun! De Dutch Treats kosten € 17,95 in de winkel. Zelf heb ik online even gezocht en via een UK site het setje gekocht voor omgerekend € 11,-. Omgerekend is dat  € 2,75 per lakje. Dit vind ik een prima prijs! Het loont dus om even goed te zoeken online. Zorg er wel voor dat je originele OPI nagellak koopt, er worden ook heel veel FAKE OPI's  aangeboden online!