Pagina's

zaterdag 10 maart 2012

Nailart By Esmee: Kermit!


"Hello Kermit!"
Kijk eens even wat voor leuks Esmee ervan gemaakt heeft! Dit is de winnende nailart van de Nailart Winactie. Ellen kwam met het leuke idee om iets met The Muppets te gaan doen. En wie is er nou een bekendere muppet dan Kermit?! Ik hoor Miss Piggy al "Whut? Humpf..." zeggen. 


Voor de basis heeft Esmee dit lime groene nagellakje van Essence gebruikt. Het lakje komt uit de Whoom! Booom!! collectie, dit was een tijdelijke collectie. Deze laag heeft ze goed laten drogen. Daarna is ze aan de slag gegaan met een hele mooie kermit groene glitterlakje. Esmee gebruikt voor veel nailarts, nailart pennen.

Voor de hoofd van Kermit heeft Esmee een rondje met een punt naar beneden gemaakt. Dit is de basis van Kermit's hoofd. Als dit goed droog is kan je verder gaan. Eerst zet je met wit twee halve rondjes voor de ogen. Donkerrood gebruik je voor de binnenkant van de mond en licht roze is het tongetje. Als deze stappen droog zijn, ga je aan de slag met de zwarte nailartpen. Hiermee maak je de pupillen en (het lastigste) de omlijning van de mond. Als laatste geef je Kermit zijn kraag.


Ik was erg enthousiast toen ik deze Nailart van Esmee in de mail kreeg. Ik had gelijk een lach op mn gezicht. Eigenlijk zou het ook geniaal zijn met The Swedish Chef... Hmmm.... Misschien probeer ik het een keer....
Bedankt Ellen voor jou leuke Nailart idee!

De nummers 2 en 3 van de winnende nailarts volgen... Stay Tunned!