Pagina's

dinsdag 17 april 2012

Viva Glam Nicki


Een tijdje geleden schreef ik over de Viva Glam Nicki lipstick van MAC dat  2 maart j.l. is uitgekomen. In de release weekend kocht een vriendin voor mij de Viva Glam Nicki Lipstick, aangezien ik zelf geen tijd had. Ik heb de lipstick nu 1,5 maand in bezit, maar had niet eerder tijd om te schrijven over Viva Glam Nicki.




Ik heb al eens eerder over het concept Viva Glam van MAC geschreven, klik hier voor dat artikel. Maar voor diegene die geen zin hebben in een uitgebreid uitleg zal ik even kort omschrijven wat het inhoudt. Het gehele aankoop bedrag van een Viva Glam product gaat naar het MAC Aids found, waarmee MAC weer andere organisaties en goede doelen mee steunt. Deze goede doelen hebben allemaal hetzelfde doel: Voorlichtingen geven over Aids en Hiv, om zo verspreiding van Aids en Hiv te voorkomen. Afgelopen jaar was het goede doel in Nederland: Orange babies.

Terug naar de Viva Glam Nicki lipstick. Dit jaar heeft Nicki Minaj de Viva Glam lipstick "bedacht" en is daarom samen met Ricky Martin dit jaar de vertegenwoordiger van de Viva Glam lipstick. Ricky is vertegenwoordiger van de lipbalm (€15,-) dat ook op 2 maart uitkwam.

Nicki Minaj wou graag een felle lipstick dat niet eerder uitgebracht was. En volgens mij is de nieuwe Viva Glam lipstick helemaal wat Nicki bedoelde. Het is een roze lipstick die een matte finish heeft, dat is op zich niet zo bijzonder. Maar de roze kleur wel. Het is een combinatie van een koraal en fluorescerende roze lipstick. Eigenlijk is het een zeer foute kleur, en daarom juist zo leuk!  Op naar de swatches!



Snapje wat ik bedoel met "foute" kleur? Het is echt een in-your-face roze kleur. De kleur is volgens mij het mooiste op een ietwat getinte huidskleur. De lipstick is erg mat en daardoor niet zo flatterend met droge lippen, zie lip-swatch. Hij  voelt ook droog aan op de lippen, zelf los ik dit op met een lipbalm. Misschien is daarom Ricky er wel bij geroepen! haha In mijn ogen de perfecte combinatie.


MAC Viva Glam Nicki Lipstick en Ricky Lipbalm is het gehele jaar verkrijgbaar, maar naar mijn mening moet je deze lipstick in huis hebben voordat de zomer begint. Aangezien het een prachtige lipstick is voor de lente en zomer.

De lipstick kost € 18,- en is te koop bij alle MAC Counters, MAC Pro store en via de bijenkorf.nl!