Pagina's

maandag 9 april 2012

Gastblogger op Say-what!


Bron: say-what.nl



Hey hey!

Als je mij op twitter (@GermaGlitter) of via Facebook (GermaGlitter) volgt, kan het je niet ontgaan zijn... Ik ben vanaf vandaag de nieuwe gastblogger op de jongeren website: Say-What.nl! Twee weken geleden ben ik door het Say-what team gevraagd of ik het leuk vind om artikelen te schrijven voor hun jongerensite. Ik was meteen enthousiast, maar ik vroeg mij wel af of het realistisch was. Aangezien ik de laatste tijd weinig tijd heb voor mijn eigen blog. De tijd wat ik in Say-what steek kan ik ook in mijn eigen blog steken. Toch heb ik besloten om het te doen. Het is fun en ik kan over onderwerpen schrijven wat niet beauty-gerelativeerd is. Op Say-What.nl zal ik over allerlei onderwerpen schrijven. Eén keer in de twee weken op de maandag kan je van mij een artikel op Say-what verwachten. Ik zal hier op mijn blog een link plaatsen als er een nieuwe blog online is op Say-What.