Pagina's

dinsdag 10 april 2012

L'Oreal Caresse Dating Coral Lipstick


L'Oreal Paris heeft een nieuwe lipstick lijn; Rouge Caresse! Een lijn met 12 nieuwe vrolijke kleurtjes! Ik was erg nieuwsgierig naar de structuur, dat ik één kocht. Ik kocht een mooie koraal kleurige lipstick, genaamd Dating Coral.


De lipsticks komen in een mooie huls. De huls is transparant met een metalen inleg. Het merk/logo is van metaal en komt boven de transparante plastick uit. Dit geeft mij een gevoel van een Estee Lauder lipstick. Die hebben een vergelijkbare huls.

De Caresse lipstick voelt fijn aan op de lippen en heeft een transparante finish. De lipstick heeft geen volledige dekking en dat vind ik ideaal voor de zomer (warme dagen). Of de lipstick voedend is, kan ik niet echt zeggen. Ik krijg er geen zachtere lippen van. Het voelt wel zacht aan op de lippen. De lipstick ruikt zoet, een zachte meloen/fruit geur.

De lipstick doet mij erg denken aan de Glam Shine Lipsticks van L'oreal. Deze heeft de zelfde structuur, geur en finish. De Glam Shine Lipsticks worden volgens mij al lang niet meer verkocht. Ik heb er nog één in mijn stash liggen en heb ze even vergeleken. Het enigste verschil is de verpakking en de geur. De geur van Glam Shine is iets meer overheersend dan de Caresse lipstick. Een goede verbetering als je mij vraagt. Ik houd persoonlijk niet zo van sterk geurende lipsticks.


Ik nam één kleur mee uit de Caresse lijn, aangezien ik ze best prijzig vind. Voor de lipstick betaal je €14,99. Voor 3 euro meer heb je een high-end merk. Dus voor een drugstore-merk vind ik dit duur. Natuurlijk gaat het ook om de kwaliteit/prijs verhouding. De kwaliteit is prima. De lipstick blijft niet heel lang zitten, dit komt omdat de structuur als een lippenbalsem is.

De Caresse lipsticks geven een mooie glans!


Mijn uiteindelijke oordeel over de Rouge Caresse lipstick(s):
De lipsticks zijn verkrijgbaar in 12 vrolijke zomerse kleuren. De lipsticks voelen fijn aan op de lippen en geven een mooie glans. De huls ziet er luxe uit. De lipstick blijft niet lang zitten en geven mij het gevoel van een gekleurde lippenbalsem, maar voeden mijn lippen niet. Ik vind de lipsticks te duur. In de aanbieding zou ik nog wel een leuk kleurtje kopen, maar anders niet. Als ik deze lipstick een cijfer zou moeten geven, dan gaf ik ze een 7,5.