Pagina's

maandag 2 april 2012

GLOSSYBOX Maart




Hoi Hoi,

Voor het eerst had ik geen tijd om de Glossybox van deze maand te filmen. Maar daarom vind ik het nog wel leuk om mijn inhoud te laten zien.



Deze maand stond de Glossybox in  het teken van duurzaamheid, milieubewuste merken/producten dus. Toen ik las dat het een "groene" box was, dacht ik "Meh, saai!" Ik kreeg een flashback naar het Cowshed lipbalm en had er niet veel verwachtingen van. I was wrong!!!

Deze maand zijn er verschillende Glossyboxen, qua inhoud. Ik vind persoonlijk dat de inhoud van mijn Glossybox, de beste inhoud is. Er zit namelijk een heerlijke creme in van LUSH! Yeah baby! Ik zat dan ook echt te springen in de kamer (jammer dat er geen camera op gericht stond). Ook zit er een heerlijke bodybutter van The Bodyshop in, van de nieuwe Chocomania lijn. Van Weleda zit er een gezichtsolie in, al moet ik nog even onderzoeken wat het doel nou is van deze olie. Van Schwarzkopf zit er een conditioner in voor gekleurd haar. Heel eerlijk gebruik ik geen tot weinig conditioner en vind het daarom jammer dat het geen shampoo was. Maar ey, je kunt niet alles hebben wat je wilt! Van BM Beauty zit er een pigment blush in.


Even op een rijtje:
- BodyButter The Bodyshop Chocomania, fullsize kost € 15,-
- Lush Dream Cream, fullsize kost € 18,95
- Schwarzkopf Essensity Conditioner, Fullsize kost € 16,60
- BM Beauty Blusher, Fullsize kost € 9,60
- Weleda Amandel gezichtsolie, fullsize kost € 14,25

Ik  vind het weer een leuke Glossybox. Ik ben wel blij dat ik niet zoals andere Glossies gezichtsmaskers heb gekregen van Montagne Jeunesse i.p.v. Lush Dream Cream. Ik vind deze gezichtsmaskers absoluut niet bij het concept 'Glossybox' passen, aangezien dit geen luxe product is. Het ligt voor een euro bij de drogist. Not nice Glossybox!

Enfin, Binnenkort de reviews! Ik ga de reviews weer appart doen i.p.v. in één artikel aangezien dit mij toch beter bevalt. Hebben jullie een Glossybox ontvangen? Wat vinden jullie van de inhoud?