Pagina's

zaterdag 29 oktober 2011

Inspired by... Jason Wu


Foto via MAC facebook
De vorige 'Inspired by..' viel goed in de smaak bij jullie en ik heb daarom besloten om vaker een 'Inspired by...' artikel te plaatsen. Vandaag een look 'Inspired by Jason Wu'. Nu zal je jezelf vast afvragen: "wie is Jason Wu?". Jason Wu is een modeontwerper geboren in Taiwan en werkend vanuit Manhattan ( New York). Jason Wu staat bekend om zijn vrouwelijke ontwerpen en is vooral geliefd door 'first lady' Michelle Obama. Goed, eigenlijk draait het in dit artikel niet om Jason Wu himself. Dit artikel gaat over een look die de modellen droegen tijdens Fashion Week fall 2011. De make-up is gedaan door het MAC team. Ik vind de look echt super mooi en heb de look dan al tijden op mijn computer staan. Tijd voor mijn look, geïnspireerd door Jason Wy Fashion Week Fall '11.





Wat heb ik gebruikt?
Gezicht: Lancóme Teint Miralce 03 Beige Diaphane
Lippen: MAC 'Innocence, beware!' lipstick
Ogen: Made to stay Eyeshadow Jennifers Goldrush, Estee Lauder Blue Dahlia oogschaduwpalette, Max Factor Fals lash effect fushion mascara



Deze look is eigenlijk heel simpel om na te creëeren. Ik heb eerst met schone vingertoppen heel licht Catrice Jennifers Goldrush eyeshadow aangebracht. Heel licht heb ik deze over mijn gehele ooglid aangebracht. Daarover heen bracht ik de fel blauwe oogschaduw uit het Estee Lauder palette aan. Ik heb de oogschaduw zo aangebracht dat het middenste gedeelte van het bewegend ooglid vrij bleef. Dus rondom bracht ik de blauwe oogschaduw aan. Op de buitenste ooghoek bracht ik heel licht de donker blauwe oogschaduw aan. Daarna heb ik de oogschaduw licht vervaagt. Niet te veel, want ik wou graag dat de blauwe kleur intense bleef. Toen ik tevreden was met de oogschaduw, bracht ik nogmaals Jennifers Goldrush aan op de middenste van het bewegend ooglid. Best simpel toch? Op mijn wimpers draag ik Max Factor False Lash Effect Fushion mascara. De rest van mijn make-up hield ik rustig en neutraal. Op mijn lippen draag ik een nude kleurige lippenstift.


p.s. hebben jullie de nagels van het model gezien? Wauw, echt chique!