Pagina's

maandag 31 oktober 2011

Day 6: Do you like false lashes? If yes, Strip or individual?


Ik heb vrij weinig ervaring met het dragen van nepwimpers. Mijn eerste (en laatste) keer was tijdens een Halloween party in 2009. Hoe toepasselijk dat deze vraag vandaag is, de dag van Halloween.  De foto hierboven is de enigste foto waarbij je kunt zien dat ik nepwimpers droeg. Ik was verkleed als heks en hield samen met de winkelliers in het winkelcentrum een Halloween speurtocht. Ik was niet echt een griezelige heks zoals je ziet, maar meer een vriendelijke glamour heks (incl, smokey eyes, false lashes and red lips). haha! Heel eerlijk, ik vond het verschrikkelijk zitten! Het kriebelde continu, misschien lag het aan de lijm of iets dergelijks. Maar sindsdien heb ik het dus niet weer gedragen. Ik vond het trouwens wel heel leuk staan. Misschien probeer ik het nog wel een keer....

En jij? Heb jij ervaring met nepwimpers? Hoort het zo te kriebelen/jeuken en is dat een kwestie van wennen? Of was er iets anders mis?