Pagina's

maandag 31 oktober 2011

HEMA One Coat Nail polish 210


Afgelopen zaterdag liep ik in de Hema binnen voor wat dikkere printpapier (voor sollicitatiebrieven) en enveloppen. Maar dan moet je dus eerst langs het make-up schap... En omdat ik nog een cadeaukaart van de HEMA had, besloot ik die op te maken aan een paar leuke beauty items. Waaronder deze mooie donker roze nagellak.


Deze nagellak komt uit de 'One Coat' lijn, en inderdaad hij dekt goed in één laag. De nagellak had wel eventjes tijd nodig om te drogen. De producten van HEMA hebben helaas geen naam, maar wel een code.
Deze nagellak heeft kleurcode '210'. De kleur is heel mooi donker roze en heeft een blauwe ondertoon. Hoewel ik heel wat roze nagellakjes heb, had ik deze kleur nog niet.  De One Coat nagellak kost € 2,50 en hiervoor krijg je 11ml, wat een normale hoeveelheid is. Ik ben erg blij met mijn nieuwe aankopen, de andere items laat ik jullie ook nog zien. Stay Tuned! :-)