Pagina's

zondag 27 mei 2012

EOTD: 27-05-2012


Hello ladies,

De afgelopen week ben ik druk aan het "spelen" met mijn nieuwe Paris palette van Sigma Beauty. Ik heb er al een aantal leuke looks mee kunnen maken. Waaronder deze gave navi blauwe smokey eye.


Als je deze look wilt maken, dan moet je weten hoe je een basis smokey eye maakt. Lees hier het artikel "How to smokey eyes" om te lezen hoe je deze maakt.


Als eerste heb ik met een zwarte kohl-potlood en zwarte glitter oogschaduw (Eiffel uit het Paris palette) een gewone zwarte smokey eye gemaakt. Daarover heen heb ik deppend 3 verschillende blauwe oogschaduws aangebracht. Ik heb de zeegroene kleur 'Orsay' op de binnenste gedeelte van het bewegend ooglid aangebracht. Door de zwarte ondergrond pakt de kleur heel anders uit, grappig.

Op het midden tot her buitenste gedeelte van mijn bewegend ooglid draag ik donkerblauwe navi kleur 'Seinne'. Om alles goed te blenden heb ik boven mijn crease tot mijn wenkbrauw de gezichts highlighter uit het palette gebruikt, 'Lumíere'. In de crease heb ik de matte petrol kleurige oogschaduw 'Louvre' uit het Paris palette aangebracht. Alles heb ik goed met elkaar geblend, zodat je geen duidelijk kleurverschil ziet.


Op mijn onderste wimperrand heb ik aan de binnenste gedeelte 'Orsay' aangebracht en op de buitenste gedeelte de petrol kleur 'Louvre' aangebracht. Op mijn wenkbrauwbot heb ik een klein beetje van de highlighter 'Versailles' aangebracht. Deze highlighter is een wit-gouden highlighter met veel glitters.


Als laatste heb ik kohlpotlood op mijn waterlijn aangebracht (Catrice) en mascara op mijn wimpers (Max Factor 2000 calorie)

Deze ooglook bevat veel glitters, het is jammer dat ik dat niet goed op de foto kon vastleggen. Want het glittert enorm, you know: I like!