Pagina's

maandag 21 mei 2012

LOTD: Paris, baby!


Paris? Paris? Nee, op dit moment zit ik jammer genoeg niet in Parijs! Maar ik heb twee weken geleden wel de nieuwe Paris palette besteld van Sigma Beauty. Vorige week kreeg ik heb al binnen, ongelofelijk snel!
Vandaag is het super mooi weer, dus had ik vanochtend zin om een zomerse look met het palette te maken.

"Sneak peak" Sigma Paris Palette
Het Paris palette vind ik tot nu toe echt geweldig, maar ik heb er te weinig looks mee gemaakt om al een review te schrijven. Toch wil ik jullie een sneak preview geven.

Kan je niet wachten tot mijn review? Kijk dan naar de review van MakeupbyTiffanyD.

Tiffany heeft meegewerkt aan het palette. Het palette is tijdelijk verkrijgbaar en in een gelimiteerde oplage. Mocht je het palette willen hebben, wacht dan niet te lang. Klik hier om het palette te bekijken op Sigma Beauty. Voor $10,- korting, voer je TIFFANYD in (bij couponcode) voordat je gaat betalen.

Goed, weer terug naar de "look of the day". :-)




in de zon

Voor deze ooglook heb ik de 3 blauwtinten en 1 highlight kleur uit het Paris palette gebruikt;
- Seine, is een hele mooie donkere marine blauwe kleur en heeft een shimmery finish. (gebruikt buitenste ooghoek en onderste wimperrand)
- Louvre, is een patrol blauwe kleur en heeft een matte finish. (gebruikt in crease)
-Orsay, is een zee groen/blauwe kleur met gouden glitter. (gebruikt op het bewegend ooglid)
- Versailles, is een wit gouden highlight kleur. (binnenste ooghoek en wenkbrauwbot)

Verdere producten voor de ogen:
Basis: John van G eyeshadowbase
Eyeliner: Essence I love...
Mascara: YSL shocking mascara
Wenkbrauwen: FM Automatic brow pencil

Gezicht:
Vichy Normaderm dagcrème
Chanel Perfection lumiere foundation beige
"Pêche" blush, Paris palette Sigma Beauty
MAC prep + prime transparant loose finishing powder
"Lumìere" highlighter, Paris Palette Sigma Beauty

Lippen:
MAC Plushglass Ample Pink

Dreaming of Paris!