Pagina's

donderdag 24 mei 2012

Glossybox Mei 2012


Dag dames!

Vandaag had de postbode van Selectvracht het weer lekker druk om alle Glossies te voorzien van de Mei GLOSSYBOX!
Iets wat jullie niet weten is dat ik na de April GLOSSYBOX mijn abonnement heb opgezegd. Niet omdat ik de GLOSSYBOX niet leuk vind. Maar omdat ik zelf zo veel producten in mijn lades heb, dat veel producten ongebruikt blijven liggen. Ook mis ik diversiteit. Ik heb bijvoorbeeld best vaak haarconditioner/masker in mijn box gehad. En dat gebruik ik weinig. Deze maand dus geen GLOSSYBOX voor mij,... Heel eerlijk mis ik wel iets. Het maandelijkse cadeautje vol beauty producten.

Om jullie op de hoogte te houden, kreeg ik van GLOSSYBOX een leuk persbericht met alle producten van deze maand. *Let op! Spoiler alert!*

De GLOSSYBOX van deze maand heeft een betaalbaar karakter. Het Glossyboxteam heeft deze keer bij het uitzoeken van de Glossybox producten gedacht aan de betaalbare producten die ze zelf ook graag gebruiken.
Deze producten zijn gemakkelijk te verkrijgen en betaalbaar!

De bovenstaande producten kunnen in je meimaand GLOSSYBOX zitten. De inhoud van de GLOSSYBOX is afgestemd op jou persoonlijke beautyprofiel en kan dus verschillen van anderen.

De producten:
- Garnier Cafeïne Roller
- Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector
- NO-AD Aftersun Lotion
- Dr. van der Hoog Purity reinigingsdoekjes
- Zoeva Forever Eye Crayon
- Zoeva Graphic Eyes
- Max Factor Masterpiece Max High Volume & Definition Mascara
- John Frieda Full Repair Perfect Ends Deep Infusion
- Gliss Kur Ultimate Volume Direct Care Mousse
- Gliss Kur Ultimate Repair Direct Care Mousse

Ondanks dat ik nu zelf geen Glossybox heb ontvangen, kan ik jullie over een aantal producten mijn mening geven omdat ik deze zelf al heb of al eens gehad heb.
- De Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector is een licht getinte dagcrème. Hij voelt fijn aan op je huid en geeft een subtiele dekking. Ideaal voor dagen dat je weinig dekking nodig hebt. Heel eerlijk vind ik de naam BB cream niet waard, aangezien een echte Blemish Balm meer dekking geeft en je huid er sneller van hersteld.
- Dr. van de Hoog Purity reinigingsdoekjes zijn prima reinigingsdoekjes. Verwijdert vuil en make-up prima. Heeft wel moeite met hardnekkige mascara/waterproof make-up.
- Max Factor Masterpiece Max high volume en Definition Mascara is echt een top mascara. Dit is de zwarte variant van de gouden (gewone) Masterpiece mascara. Geeft je wimpers een mooie lengte en dikte. Je wimpers worden mooi zwart. De mascara blijft lang goed! Beide mascara's zijn top en gebruik ik dagelijks. Ik heb zelfs een voorraad voor een half jaar ingeslagen... :-)


Heb jij de GLOSSYBOX van mei ontvangen? Wat zit er bij jou in ? En wat vind jij van de producten?