Pagina's

woensdag 23 november 2011

Catrice Sydney Collection: The looks!


Dag dames! Brrr, wat is het koud he?! Vandaag wil ik jullie twee looks laten zien die ik met het Sydney palette van Catrice gemaakt heb. Het lijkt mij wel toepasselijk om de looks nu te laten zien, aangezien je het palette kunt winnen! Klik hier voor de winactie!




Look 1: Smokey eyes!


De eerste look die ik jullie wil laten zien, is een smokey eye gecreëerd met het Sydney palette van Catrice. Als basis heb ik het kohlpotloodje gebruikt en deze vervaagt. Voor een "How to", kun je de artikel lezen die ik eerder maakte over smokey eyes (klik!).




Als eerste heb ik mijn ooglid ingekleurd met het zwarte kohlpotloodje en deze vervaagt. Over de kohlpotlood heb ik een paarse kleur met grijze glans 'The Rocks" aangebracht op mijn bewegend ooglid. Op de buitenste gedeelte (outher V) heb ik een warme rood/bruine kleur (Town Hall) geblendt en vervaagt naar de crease. Op de binnenste ooghoek en op mijn wenbrauwbot heb ik een champange kleur oogschaduw (Bondi Beach) aangebracht. Op mijn onderste wimperrand draag ik 'The Rocks". Op mijn wimpers draag ik Max Factor Masterpiece in Rich Black mascara, op mijn lippen sensitive lipbalm van Kruidvat. Mijn wenkbrauwen heb ik bijgetekend met MAC wenkbrauwpotlood Fling.

Look 1: Smokey eyes!
Look 2: Warme look


Hahaha, ja je ziet het goed. Toevallig, ofnouja niet helemaal toevallig. Met dit koude weer leef ik in mijn poncho's! En toevallig heb ik dus op beide lookfoto's dezelfde aan.


Van deze look heb ik geen close-up van de ogen, aangezien mijn camera niet wou mee werken. Toch kan je op de bovenstaande foto goed zien hoe de ooglook was. Als basis heb ik MAC paintpot in Bare Study gebruikt. Op mijn bewegend ooglid draag ik een champagne kleurige oogschaduw (Bondi Beach), deze draag ik ook op de binnenste ooghoek en op mijn wenkbrauwbot. In de crease draag ik twee kleuren die ik tergelijke tijd heb aangebracht. Als je twee kleuren oogschaduw oppakt met een blendingkwast, creëer je je eigen oogschaduw. In de crease draag ik een rood/bruine kleur (Town Hall) en een licht paarse kleur (Sydney Aquarium). Op mijn onderste wimperrand heb ik Town Hall aangebracht. Ik heb ervoor gezorgt dat de buitenkant (de crease en de onderste wimperrand) met elkaar verbind. Eigenlijk is deze ooglook makkelijk om te maken, maar je moet net even weten hoe je het doet. Op mijn wangen draag ik de onderste blush van het palette (Taronga Zoo). Op mijn lippen draag ik MAC Viva Glam V.


Je kunt nog tot en met woensdag 30 november mee doen met de winactie! Klik hier voor de winactie!